Welkom Forums Transformers toys Waar koop jij jouw Transformers?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    FlorisFloris
    Rol:
    Eigenaar
    Onderwerpen:
    16

De afgelopen jaren koop ik voornamelijk op Marktplaats Transformers. In sommige gevallen op Facebook’s Marketplace of via Amazon UK. Helaas vis ik nog steeds wel eens achter het net omdat een Transformer opeens “Out of stock” is. Dus ik vroeg me af, waar kopen jullie je Transformers? Zijn er nog goede webshops waar ik nog niet vanaf weet?

KeesKees
    Rol:
    Fan
    Onderwerpen:
    7

Marktplaats was in het begin de plek om de verzameling mee uit te breiden. Maar de moeilijker te vinden Transformers kom je daar zelden tegen, vandaar dat ik nu steeds meer eBay, maar voornamelijk Facebook (groepen) gebruik voor het opsporen van pareltjes. Sinds ik Facebook groepen heb ontdekt, heb ik al veel mooie items daar gescoord. Daarnaast gebruik ik ook wel af en toe 2dehands en Catawiki.

michielmichiel
    Rol:
    Fan
    Onderwerpen:
    7

Hallo Floris en mede forum leden. Toen ik in maart startte, kocht ik met name transformers op Markplaats, het lieftst lotjes omdat daarme het redelijk snel ging en prijstechnisch ook wel gunstiger was. Natuurlijk een bepaald risico, maar in het algemeen pakte het meestal goed uit. Nu ik redelijk tegen compleetheid aan kom te zitten, is markplaats niet het beste meer omdat daar de speciale transformers/items zo goed als niet voorbij komen. Nu meer internationaal aan het kijken op Ebay en ook Facebook sites en natuurlijk via netwerk in het nederlands transformerwereld. Afgelopen maand nog een van de 2 missende transformers op ebay litouwen gevonden en is gisteren binnengekomen, een gele cliffjumper uit 1984.

StefanStefan
    Rol:
    Fan
    Onderwerpen:
    5

Wat moet je nog voor je verzameling Michiel? Je bent wel als een raket gegaan als je begonnen bent met de start van corona crisis. Super snel!

Ik koop al jaren via Marktplaats, Ebay en Alie. Soms ook via site zoals archonia, gerrutcamaro en andere.

Ik heb laatst met een maat een ruiling gedaan. Ik met al mijn dubbelen en hij met alles wat hij dubbel had en weg wilde doen. We zijn alle bij met een verhuisdoos aan buit terug gekomen. Was een top deal. Beide blij.

KeesKees
    Rol:
    Fan
    Onderwerpen:
    7

Gerrutcamaro vooral in het begin van m’n verzameling een aantal mooie items van gekocht. Onder anderen mijn sideswipe, bluestreak en hound. En ook een groot aantal Masterpieces daar gekocht.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Decepticon communicator