150

Welkom Discussies Transformers toys Waar koop jij jouw Transformers?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #23858
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    De afgelopen jaren koop ik voornamelijk op Marktplaats Transformers. In sommige gevallen op Facebook’s Marketplace of via Amazon UK. Helaas vis ik nog steeds wel eens achter het net omdat een Transformer opeens “Out of stock” is. Dus ik vroeg me af, waar kopen jullie je Transformers? Zijn er nog goede webshops waar ik nog niet vanaf weet?

    #23884
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Marktplaats was in het begin de plek om de verzameling mee uit te breiden. Maar de moeilijker te vinden Transformers kom je daar zelden tegen, vandaar dat ik nu steeds meer eBay, maar voornamelijk Facebook (groepen) gebruik voor het opsporen van pareltjes. Sinds ik Facebook groepen heb ontdekt, heb ik al veel mooie items daar gescoord. Daarnaast gebruik ik ook wel af en toe 2dehands en Catawiki.

    #23897
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    Hallo Floris en mede forum leden. Toen ik in maart startte, kocht ik met name transformers op Markplaats, het lieftst lotjes omdat daarme het redelijk snel ging en prijstechnisch ook wel gunstiger was. Natuurlijk een bepaald risico, maar in het algemeen pakte het meestal goed uit. Nu ik redelijk tegen compleetheid aan kom te zitten, is markplaats niet het beste meer omdat daar de speciale transformers/items zo goed als niet voorbij komen. Nu meer internationaal aan het kijken op Ebay en ook Facebook sites en natuurlijk via netwerk in het nederlands transformerwereld. Afgelopen maand nog een van de 2 missende transformers op ebay litouwen gevonden en is gisteren binnengekomen, een gele cliffjumper uit 1984.

    #24107
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wat moet je nog voor je verzameling Michiel? Je bent wel als een raket gegaan als je begonnen bent met de start van corona crisis. Super snel!

    Ik koop al jaren via Marktplaats, Ebay en Alie. Soms ook via site zoals archonia, gerrutcamaro en andere.

    Ik heb laatst met een maat een ruiling gedaan. Ik met al mijn dubbelen en hij met alles wat hij dubbel had en weg wilde doen. We zijn alle bij met een verhuisdoos aan buit terug gekomen. Was een top deal. Beide blij.

    #24117
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Gerrutcamaro vooral in het begin van m’n verzameling een aantal mooie items van gekocht. Onder anderen mijn sideswipe, bluestreak en hound. En ook een groot aantal Masterpieces daar gekocht.

    #24881
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Kunt ook nog kijken op leboncoin.fr. soort Franse marktplaats

    #25052
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @boomboombas wel eens wat gekocht daar?

    Je hebt ook een Japanse site waar ik een aantal UK verzamelaars dingen heb zien kopen, gaat via een Warehouse of zoiets, begrijp het nog niet helemaal. Maar de dingen die daar voorbijkomen zijn soms echt pareltjes.

    Dit is het adres: https://buyee.jp/

    #25053
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @kees ja de MMC predaking. Normaal gortig duur maar voor 240 kunnen kopen via iemand in Parijs in uitstekende conditie. Kwam zelfs een handtasje bij. Cadeautje voor mijn vrouw van de verkoper onder mom ik blij, zij blij. Heel prettige ervaring maar net als marktplaats zal het van transactie tot tranasactie anders zijn. Ga die japanse site zeker bekijken.

    #25054
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @kees buyee.jp is echt een snoepwinkel!

    #25055
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ja erg hè! En je hebt ook nog Jauce, is net zo’n site. Wil me er wel een beetje in gaan verdiepen.

    Yahoo Japan Auctions

    In deze video wordt het principe een beetje uitgelegd.

    #25077
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Mooi man dat kleine mannetje aan het einde van de video. Zo hoort het, transformers zijn om mee te spelen! Ik had vandaag mijn neefje over de vloer en die heeft uitgebreid met alle WFC Siege transformers zitten spelen. Erg leuk om te zien.

    #25607
    VivaLaPrime
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    12

    Ik heb geen ervaring met grandado,  €66,09 per stuk is ook wat aan de hoge kant voor mij. Ik was eerst in de veronderstelling dat de prijs voor de gehele set was. Toen ik zag dat je enkel 1 protectbots kon afrekenen heb ik het nog nagevraagd per mail bij Grandado. Enja het is €66,09 per stuk kreeg ik als antwoord terug. Ook wel fout is dat je Hot Spot niet kopen, kun je niet eens een volledige set kopen mocht je het ervoor over hebben. Ow Ow Ow.

    https://nl.grandado.com/products/de-transformers-generatie-1-classic-reissue-versie-defensor-combinatie-action-figure-vervormbare-collectie-speelgoed?variant=33012866940981&gclid=EAIaIQobChMI2s3MmqPi7gIVwdvVCh3NxgNoEAQYASABEgIn2_D_BwE

    #25608
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ik zou uit de buurt blijven van Grandado. Dit is weer zo’n site die alles importeerd uit China en daar een marge op gooit van vele procenten. Levertijd is om te huilen

    Voor dat zelfde geld koop je een Defensor kompleet in giftset box.

    #25615
    Megajos
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    54

    Ik koop zelf het liefste bij tfrobots of gerrutcamaro omdat dat in mijn ervaring betrouwbare zaken zijn met prima service.

    via marktplaats ook wel maar vooral extra fotos vragen en ook van de doos  waaraan je vaak makkelijk kunt zien of het niet een copie of zo is. Ik heb op die manier van marktplaats de 2 masterpiece rainmakers gescoord.

    #28268
    SaintPierreNL
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    225

    Ik koop ook vaak via teletoys.nl

     

    Top site en redelijke prijzen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.