150

Welkom Discussies Transformers toys Generatie 2 waardering/nieuwe aanwinsten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Berichten
  • #23847
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Eindelijk ben ik de trotse eigenaar van een g2 Electro die nog heel is! (Dat gouden plastic is zeer kwetsbaar.) Door de onderdelen van twee Electro’s te combineren heb ik er nu eentje die nog helemaal heel is.

    Hij zal wel zeldzaam zijn inmiddels 🙂

    #23878
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367


    M’n laatste aanwinst, de chrome Minibots. Vind dat G2 toch wel ondergewaardeerd wordt. Vooral de G1 updates in G2 kleuren.

    #23879
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Gaaf man! Die G2 minibots zijn inderdaad heel mooi en ondergewaardeerd. Ik zie ze helaas nooit voorbij komen op Marktplaats.

    #23881
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ja vind ze ook gaaf! Bumblebee en Hubcap G2 zijn ook onderweg. Zie ze ook nooit op Martplaats vandaar dat ik ze ook via eBay en Facebook heb opegespoord.

    #24055
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Gaaf Kees! De G2 minibots die ik heb zijn allemaal van beurzen. Ik denk dat ze ook niet in Nederland zijn verkocht? Ik kan ze ook niet herinneren van vroeger.

    Floris die Electro is erg gaaf. Ik mis hem nog.

    #24064
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    G2 Windrazor  (Tornado) via marktplaats. Helaas is het wapen afgebroken

    #24171
    Barry
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    19

    Ik heb ook de 4 G2 minibots echter heb ik van g2 seaspray wel is een paarse variant gezien (inplaats van blauw). Dat is dan 1 van die momenten van jammer dat ik die toen niet heb gekocht.  Vind minibot varianten in het algemeen erg kool.

    #24172
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Een paarse G2 Seaspray? Wat gaaf ik heb het even op moeten zoeken maar hij bestaat. Erg zeldzaam, tof zeg.

    #24180
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Stefan, denk ook niet dat die G2 Minibots in NL beschikbaar waren, anders zouden ze echt wel vaker voorbij komen. Hoop dat Hubcap en Bumblebee snel geleverd worden om de set compleet te maken. Althans, nu ik die paarse Seaspray zo zie Barry, wil ik die eigenlijk ook wel.

    #24280
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Eindelijk binnen na een lang avontuur over zee.

    Christmas is coming early this year!

    #24281
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Mega vetd die minibots! Mooie staat ook Kees! Ze zien er ook kerstig uit zo met dat chroom 😉 Je zou ze in de kerstboom kunnen hangen.

    #24291
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Thanks Floris! Ja erg blij mee, m’n chrome G2 Minibots compleet nu. Ze hebben zeker een Kerst vibe, haakje eraan en de boom in 🎄

    #24299
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wauw die zijn gaaf Kees! Wat heb je ervoor betaald als ik mag vragen?

    #24306
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Iets meer dan €50 inclusief shipping vanuit de VS. Gescoord via Facebook Transformers groepen. Daar maak je de beste deals tegenwoordig

    #24307
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Nice! Ik heb geen facebook maar voor die prijs kan je ze niet krijgen op Ebay. Lekker bezig.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.