Reageer op: Generatie 1 waardering/nieuwe aanwinsten Welkom › Discussies › Transformers toys › Generatie 1 waardering/nieuwe aanwinsten › Reageer op: Generatie 1 waardering/nieuwe aanwinstenfebruari 22, 2021 om 6:15 pm#25873Floris Rol: Eigenaar Berichten: 632 Ja, die Takara Reissue heb ik ook @Boomboombas. Erg gaaf! Geweldig die G1 vibes. Autobot commander Optimus Prime Vind je deze website leuk? Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan. Sponsor met PayPal