Reageer op: Wat was je eerste Transformer? Welkom › Discussies › Algemene discussie › Wat was je eerste Transformer? › Reageer op: Wat was je eerste Transformer?februari 17, 2021 om 10:43 am#25790starscream Rol: Fan Berichten: 7 Helaas heb ik die niet meer. Autobot commander Optimus Prime Vind je deze website leuk? Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan. Sponsor met PayPal