Reageer op: Wat was je eerste Transformer? Welkom › Discussies › Algemene discussie › Wat was je eerste Transformer? › Reageer op: Wat was je eerste Transformer?februari 13, 2021 om 6:41 pm#25723starscream Rol: Fan Berichten: 7 Mijn eerste was Brawn. Autobot commander Optimus Prime Vind je deze website leuk? Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan. Sponsor met PayPal