Reageer op: Je favoriete aflevering/scene Welkom › Discussies › Algemene discussie › Je favoriete aflevering/scene › Reageer op: Je favoriete aflevering/scenejanuari 20, 2021 om 7:41 am#25160Anoniem Rol: Fan Berichten: 16 Mijn favoriete scène is de ‘geboorte’ van Galvatron. Het heeft iets spiritueels; transformatie in het kwadraat… Autobot commander Optimus Prime Vind je deze website leuk? Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan. Sponsor met PayPal