Reageer op: Ervaringen met Ali Express Welkom › Discussies › Algemene discussie › Ervaringen met Ali Express › Reageer op: Ervaringen met Ali Expressjanuari 6, 2021 om 8:32 pm#24810Stefan Rol: Fan Berichten: 945 Combiner wars Devastator binnen via Alie. Was echt een koopje. Prima kwaliteit en goed verzonden en dat voor 30,-.Zaten ook Decepticon logo’s bij geleverd. Autobot commander Optimus Prime Vind je deze website leuk? Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan. Sponsor met PayPal