150

Welkom Discussies Transformers toys Zal er ooit een reissue komen van g1 Grand Maximus?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #24224
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Zal er ooit een reissue komen van g1 Grand Maximus? Ik hoop het. Ik heb namelijk geen zin om 2000 euro neer te leggen voor deze bot. Hoe geweldig mooi ik hem ook vind. Maar ik wil hem dus wel graag.

    Laatst stond er een op Marktplaats zonder hoofd en zonder de meeste onderdelen. Ik heb die laten gaan, de kans dat het ooit nog lukt om die compleet te maken is nihil.

    De Encore reissue van Fortress Maximus bevalt ook erg goed. Het is dankzij deze reissues dat iemand van mijn leeftijd (ik ben geboren in 88, dat is relatief laat voor een g1 Transformers fan) toch deze Transformers in bezit kan hebben voor een enigszins schappelijke prijs.

    #24226
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik verwacht dat hij er wel ooit gaat komen. De mal is er al want ze hebben fortress Max natuurlijk ook al uitgegeven. Het zou wel erg gaaf zijn en dan neem ik hem zeker.
    De RID fortress heb ik wel al op de kop kunnen tikken.

    #24227
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Is een beetje afhankelijk van hoe de verkoop van de encore versie van Fort Max toentertijd gegaan is. Volgens mij heeft die het aardig gedaan, maar uitverkocht was ie niet. Ik had em zelf toen ook ooit gekocht. Omdat het zo’n indrukwekkende bot (holy grail) is en die niet mag ontbreken in een G1 verzameling. Echter ben ik een pure vintage verzamelaar, dus heb em ook weer doorverkocht. Dit jaar heb ik dan ook eindelijk een vintage Fort Max aan m’n verzameling kunnen toevoegen. Erg blij mee, en er is er nog één onderweg met bijna al z’n parts. Dus straks mixen ‘n matchen tot de ultieme G1 versie.

    Maar het ging om Grand Max… sorry dwaalde even af. Die vind ik ook zeker wat hebben, en gezien de vraagprijs voor de vintage zal een encore versie zeker wenselijk zijn. Zoals Stefan al zei, de mal hebben ze, dus het lijkt me vrij eenvoudig te doen. Tenzij de Prentender Shell verloren is gegaan. Op zich is het wel gek dat na 2013 niet eerder al een aankondiging is gedaan dat Grand en Brave ook gereissued gaan worden. We zijn bijna 8 jaar verder namelijk.

    #24229
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    8 jaar alweer!! Het is erg jammer dat de encore reissue lijn is gestopt. Ik heb hem compleet en vind het een gave lijn.

    Grappig Kees is had een G1 Max (Alleen met hoofd de rest was in de vermissing) maar die heb ik verkocht nadat ik de reissue heb gekocht. Gaat mij echt im de toy en zo compleet mogelijk. Ik heb niet zo veel met het vintage.

    #24232
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Heb straks een bijna complete vitnage Fort Max, wat toch wel een holy grail dingetje is. En waarvan ik eigenlijk lang heb gedacht dat ik die nooit zou bezitten. Dus wel speciaal. Heb ook voor een hele mooie prijs de Japanse vintage doos op de kop getikt dit jaar. Nu nog het piepschuim 😅

    Vind die Brave Maximus van jou toch ook wel erg gaaf. RID is niet echt mijn ding. Maar door die fluorescerende kleuren past hij ook goed bij de G2 lijn.

    #24237
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Cool!

    Hij is zeker gaaf. Wel raar dat er geen wapen en zwaard bij uit gegeven is?

    #24238
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367


    Hij is toch wel erg tof! Wat blauw is bij Fort is rood bij Grand

    #24239
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik vind vooral de Pretender shell erg gaaf. Ze hebben de shell ooit opnieuw uitgegeven als een Megatron Pretender van de Transformers collectors club. Ik vind het erg gaaf gedaan!

    #24242
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Wow! Dat is echt nice, en als een megatron repaint, dat maakt het helemaal speciaal. Zal wel onvindbaar en onbetaalbaar zijn ook. Hebben ze er ook één van Prime gemaakt?

    #24250
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Brave Maximus heb ik ook. Hij is geweldig. De kleurpatronen zijn prachtig. Met dat rood en donkerblauw. Het lichtgroen doet me denken aan m’n ruimte-Lego uit mijn jaren 90 jeugd. Dus die kleurstelling is ook een dikke win voor mij!

    De torens in city-mode zijn ook gaaf. Met al die gele raampjes lijkt het net een stad met verlichting in het donker.

    #24295
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Floris ik ben het helemaal met je eens! Inderdaad echt jaren ‘90 Lego space kleuren. Nu wil ik Brave ook haha. In welke prijs categorie valt Brave ongeveer? Op marktplaats heb ik em wel een aantal keer voorbij zie komen, zelfs met doos.

    #24297
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb er 300,- voor betaald met doos. Dit was wel van een eerste eigenaar die hem zelf mee had genomen uit Hong Kong. Ik zie ze tussen de 200,- en 400,- weg gaan.

    #24311
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Thanks! Die gaat dus op de wishlist haha

    #24322
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Volgens mij betaalde ik €350 voor Brave compleet MIB. We haalde hem op in Rotterdam. Kan me nog herinnering hoe enthousiast ik was toen we terug reden met Brave boxed op de achterbank. 😁 Hopelijk komt er ooit nog zo’n moment met Grand.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.