152

Welkom Discussies Collectie show off Verzameling Boomboombas

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #24837
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187
    1
     

    #24840
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Dat was hem inderdaad. Warme herinneringen aan mijn oma. Woonde in het Statenkwartier. Gingen dan met bus 23 of lopend naar het strand. Trampoline springen, door de zee heen rennen. Bij hommerson arcade spelletjes spelen en inderdaad dan de roltrap af en naar links de speelgoed winkel in. Als je binnenkwam gelijk langs de kassa naar links en tegen de wand had je dan een rek transformers

    #24857
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Ik heb deze posts even verplaatst naar het “Collectie show off ” forum.

    Mooie verzameling @Boomboombas, ik zie veel toffe figuren!

    #24859
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Mooie collectie @boomboombas! Erg tof die indeling zo. En spot ik daar de soundtrack van Transformers the Movie op LP?

    #24865
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @Kees. Dank en ja dat is inderdaad de movie soundtrack. Gaat met enige regelmaat op de speler. Redelijk makkelijk te vinden via website van discogs

    #24866
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Thanks @floris

    #24870
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Mooie collectie kerel!

    Zijn dat de Jimbao devastator en Bruticus of warbotron?

     

    #24871
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ik zie het nu bij bruticus die is van Unique Toys, gaaf!

    #24873
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @bubba thanks man. Is inderdaad the unique toys ragnaros/bruticus. Heel lang getwijfeld tussen deze en de zeta toys versie (die overigens al helemaal niet in de kast had gepast). De versie die ik heb is echt prachtig in individuele robot en alt modes. Ik was beetje bang dit ie gecombineerd iets te “slank” zou zijn maar het is echt een beest. Bovendien komt de zeta versie met een heel groot niet transformeerbaar torso stuk. Moet natuurlijk wel een transformer blijven.

    #24874
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @bubba de devastator is een KO ik geloof van NBK. Kon ik voor 25 e op de kop tikken en niet laten liggen. De predaking is van MMC, niet de oversized van Jinbao

    #24875
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Super vet Bastiaan! Ik vind die Bruticus ook echt wel mooi zeg! Wat een ding. Verder heel divers, daar hou ik wel van. Die LP heb ik ook. Er zijn nog twee leuke LP’s. Een in de form van Superion en een met de muziek uit de serie.
    Als je nog eens wat gaaf binnen hebt post dan zeker een foto. Keep up the good work!

    Gaf je nu aan dat je kids ook transformers hebben?

    #24880
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Ik ga op zoek naar die LP´s @Stefan. Wat de kids betreft die zijn ook opgegroeid met transformers. Eerst die van mij en later de lijnen die erna kwamen te beginnen met einde g2 en RID gevolgd door armada. In mijn foto zie je hier ook wel wat van terug maar vooral degene die ik echt tof vind. Nog een bak liggen met “kliekjes” voor als er klein grut iver de vloer is. Mijn eigen jongens zijn inmiddels 22 en 18 dus echt echt spelen is er niet meer bij.

    #24884
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    @Boomboombas Ziet er top uit, ik ben nog aan het wachten op mijn oversized bruticus en devastator.

     

    #24915
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @bubba welke?

    #24956
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @Stefan die Superion LP ken ik niet, heb je daar een foto van of meer info over? Die andere van Tv-serie is deze toch? Die heb ik ook, die is top.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.