153

Welkom Discussies Comics & cartoons Transformers folders, catalogi & pamfletten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #24511
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Als kind uren naar deze folder/poster gestaard. In gedachte had ik al deze Transformers al, en beleefde ik buitenaardse avonturen met ze. Dat is het mooie van folders en catalogi. Hetzelfde had ik altijd als de nieuwe speelgoedboeken van Intertoys en Bart Smit uitkwamen, uren kon je er naar turen. Daarom deze thread  speciaal voor een geweldig stukje Transformers geschiedenis. De Folder!

    #24582
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ben zelf nog naarstig opzoek naar deze Nederlandse MB Folder waarin Jetfire het opneemt tegen Megatron op de cover. Ja je leest het goed Jetfire en niet Optimus. Want die kon MB in het begin niet uitbrengen vanwege een rechten dingetje. Dus Jetfire was de Autobot Leader. Een mooi stukje Europese Transformers geschiedenis. Heeft iemand deze toevallig dubbel?

    #24698
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb die folder nog nooit gezien Kees. Ik zal mijn ogen open houden als ik hem eens langs zie komen.

    Die folders heb ik ook altijd grijs gelezen. Ik vond de art die er opstond ook altijd zo mooi.

    #24743
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ja die was ook tof! Heb die nog steeds vanuit m’n jeugd. Was een soort boekje met o.a. Powermaster Optimus Prime. Brings back memories.

    Over herinneringen gesproken, was een beetje aan het zoeken naar oude Nederlandse speelgoed advertenties. Kwam toen deze tegen op de website van The Vintage Toy Advertiser. Hoe gaaf zijn die!
    Transformers – ’84 and on



    #24747
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Dat is zeker gaaf Kees! Chriet Titulaar heeft ook een robot verzameling gehad. Er zaten ook Transformers tussen. Volgens mij staan de robots ergens in een museum in Nederland nu.
    Wat waren de Transformers duur zeg vroeger. 100 gulden was erg veel geld in 1987!

    #24795
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Optimus prime was 100 gulden, dat weet ik nog erg goed. Ik was jarig en ik mocht bij de Bart smith uitkiezen wat ik wilde zei mijn tante!

    Het werd Optimus Prime!

    #24814
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Klopt inderdaad, doordat hij 100 gulden kostte mocht ik hem bijna niet. Dat was een vermogen in de jaren ’80. Dat Transformers vroeger al duur waren is wel te zien aan die prijzen. Autobots Cars waren ook bijna 50 gulden.

    #25007
    Arjen
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    7

    Hey, laast deze bij een comics lot, check Optimus!

    #25008
    Arjen
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    7

    #25021
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @Arjen cool! Die heb ik nog nooit eerder gezien. Zat die bij Junior Press comics of bij UK Marvel comics of zo?

    #25315
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Bijzondere kleurtjes, allemaal prototypes die nooit zo zijn uitgebracht. Zijn wel cool!



    #25316
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Die Scorponok is echt geweldig mooi. Het zou een goede e-hobby exclusive zijn.

    #25329
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Inderdaad Floris vind ik ook! Of tussen G2 zou hij ook niet misstaan

    #25330
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Vnd hem mooi maar de originale color scheme met de secundaire kleuren is echt prachtig

    #25341
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Die seekers zijn ook gaaf zeg!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.