152

Welkom Discussies Comics & cartoons Transformers boeken

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #24017
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    The Ultimate Guide to Vintage Transformers Action Figures door Mark Bellomo, uitgebracht in 2016.

    Één van de bekendste en meest gebruikte Transformers G1 guidebooks. Onmisbaar in elke G1 collectie als je het mij vraagt. Nog wel te verkrijgen als je een beetje zoekt.

    #24114
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja die is erg fijn. Ik heb hem ook. Ook gewoon erg mooi om eens door te bladeren van tijd tot tijd.

    Ik heb van Mark Bellomo ook de G.I.Joe versie. Ook echt de moeite waard. 

    #24116
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik ben nu aan het sparen voor: TRANSFORMERS VISUAL HISTORY

    Heeft iemand deze al? Ik ben erg benieuwd namelijk.

    #24121
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Dat boek is van Jim Sorenson, ken het wel, maar heb em niet. Weet dat daar een aantal character models in staan van de G1 cartoon waaronder die van Orion Pax die nooit eerder uitgebracht zijn. Heb namelijk het geweldige boek van Jim Sorenson The Complete Ark. Een boek met alleen maar character models van de cartoon. Echt één en al nostalgie.

    #24124
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Een ander geweldig boek van Jim Sorenson wat echt iedere G1 verzamelaar moet hebben is The Art of Transformers Packaging. Een mooi overzicht van alle toy art wat op de verpakkingen zat. Echt een must have.

    #24115
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Echt een aanrader vind ik :TRANSFORMERS LEGACY ART OF TRANSFORMERS PACKAGING

    Alle box art helemaal gaaf afgebeeld met nog wat bijzondere afbeeldingen erin die je echt bijna nooit ziet.

    #24150
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Mooi dat we beiden met hetzelfde boek kwamen haha. Toont wel aan wat voor een tof boek het is!

    #24153
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja lachen dat we het over het zelfde boek hadden.

    #24157
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Wat naast het boek van Bellomo ook een goed guidebook is, is the Unofficial Guide to Vintage Transformers van J.E. Alvarez

    #24152
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja die Ark heb ik ook erg gaaf. Al krijg ik altijd de neiging om een kleurpotlood te pakken!

    Ja die legacy is echt mooi. TRANSFORMERS VISUAL HISTORY heb ik net besteld.

    Transformers the vault is ook grappig, wel wat dunner. Maar leuk gedaan.

    #24191
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Een ander mooi guidebook is het Transformers Generations boek. In het Japans dat wel en voor het eerst uitgebracht in 2001, in 2004 kwam er een deluxe variant van uit. Die is vanwege het 35 jarig bestaan van Transformers in 2019 opnieuw geprint. Die uit 2019 is nog wel te vinden. Ondanks de Japanse tekst, is het toch een mooi boek met een compleet overzicht van alle G1 lijnen.

    #24267
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Transformers First Series Complete een Japans boek uit 2004. Erg tof omdat het een mix is van de G1 toys en cartoon screenshots. Ook bevat het de prototype van nooit uitgebrachte G1 Arcee.


    #24448
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    Ik hen nog een aantal transformer comics van Junior press over namelijk nummers 3, 5, 6, 8, 10, 12, 15, 17, 21, 22, 23, 25, 25 en de head masters special

    #25770
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Transformer stickerboek van panini binnen. Wat is die cover toch gaaf! Ik heb deze afbeelding nog nooit ergens anders op gezien? Iemand een mooie pdf van?

    #25783
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Enorm gaaf die cover inderdaad! En zulk jeugdsentiment, had dit boek op vakantie in Italië ooit gekregen. Helemaal compleet kunnen maken in een paar weken. Aangezien Panini uit Italië komt, had ik het ook eerder dan klasgenootjes toentertijd.

    Overigens hebben ze deze cover ook gebruikt op één van de collectors dozen. Erg gaaf is die ook. Zou ik nog wel willen hebben.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.