150

Welkom Discussies Algemene discussie Third-party Transformers

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #24192
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Third-party Transformers. Soms mooi, soms slechte kwaliteit, soms goedkoop, soms duur. Veel verschil dus.
    mij kwam deze tegen en vind hem erg mooi gemaakt. Als is de prijs een tikkeltje te duur voor mij.

    Kfc Junkion’s

    #24202
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Die zijn inderdaad mooi gemaakt! Gaaf om naast g1 Wreck-Gar ook de andere Junkions te displayen. Als g1 fan zijn third party bots én nieuwe Transformers series vooral interessant om de ontbrekende g1 toys aan te vullen. Zo heb ik laatst een aantal female autobots gekocht naar aanleiding van die g1 episode The Search for Alpha Trion waar ze te zien zijn.

    Het third-party hoofd van Perfect Effect voor Fortress Maximus en Brave Maximus kan ik ook sterk aanraden. Dan hebben ze opeens een nek! 😁 En het staat heel stoer.

    #24208
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Nice Floris! Heb je toevallig foto’s van beiden. Ben erg benieuwd, vooral de female autobots

    #24257
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    @Kees, ik heb er een nieuw topic aangemaakt met foto’s van m’n female Autobots, check it out! 😀

    Hierbij foto’s van m’n third-party hoofd voor Brave Maximus: Perfect Effect Guardian

    #24259
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Erg gaaf lijkt gewoon een andere bot 🤖.

    #24677
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb twee NBK Devastators gekocht via Alie. Die dingen zijn echt groot!!

    #24678
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Grote jongens inderdaad! Zo is je zolderkamertje snel gevuld 😉


    @Stefan
    vraagje, waar heb je die plastic verhoginkjes vandaan? Zijn mooi voor display.

    #24696
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Kees die komen van Alie. Hier de link https://nl.aliexpress.com/item/4000882079562.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.772f4c4dEKOlny

    Ze zijn erg betaalbaar en helpen enorm om alles een beetje neer te zetten. Ze hebben ook andere leuk display dingen. Zelf draaischijfjes met een ledje er in bijvoorbeeld.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.