152

Welkom Discussies Creatief & reparatie Rachets workshop (Transformer reparatie)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #25802
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Nieuwe topic waar alles dingen rond reparaties van Transformers in terug kunnen komen.

    #25803
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ik heb geprobeerd van 4 junkers G1 Astrotrain’s een te maken. Helaas niet gelukt. Wordt vervolgt!

    #33519
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    1
     

    Vandaag ben ik aan de knutsel geweest om van de bodemvonst Smockscreen weer wat moois te maken. Via een lotje Junkers heb ik een Smockscreen body kunnen bemachtigen. Dit is het resultaat. Nu nog wat repro stickers bestellen en dan helemaal klaar.







    #33529
    Junkion
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    630

    Meer dus een soort Frankenstein versie van Smokescreen.

     

    Maar het ziet er mooi uit. Ga je ook nog proberen de verf opnieuw aan te brengen?

    #33530
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Gelukkig heeft de verf geen beschadigingen. Het rood van de metalen delen en het plastic is altijd al iets anders geweest bij deze bot. Als de stickers er op gaan is hij helemaal strak. Voor de bumper bijvoorbeeld dat is een hele sticker en het plastic van het raam. Nu een deel van zijn motorkap doorzichtig is, is dat wel wel een beetje een raar gezicht. Ja klopt het is een soort Frankenstein. Maar beide Junkers waren met de zelfde stamp. Dus dan mag het wel een beetje 😅.

    #34380
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ik heb een nieuw projectie gedaan. Ik heb een custom G1 witten estrela windcharger geknutseld. Zo nep als wat maar ik ben blij met het resultaat.

    #34477
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    1
     

    Ik heb een junker IGA prowl kunnen scoren. Inmiddels gestart met een restauratie projectje.
    het resultaat mag er al wezen. Heeft nog wel aanpassingen nodig.


    #34482
    Junkion
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    630

    Ziet er goed uit.

    Maar even gewoon een ideetje van een onbenul die zich ermee bemoeit… maar hoe cool zou het zijn als je er een Barricade van zou maken.

    #36482
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    2
     

    Ik heb een een Junker shackwave kunnen repareren met een donor. De been stukken in het plastic zijn altijd kapot! 
    bijzonder genoeg vond ik een goedkope waarbij dit juist nog heel was!

    Hij was makkelijk uit elkaar te halen. In elkaar was echt wel even een uitdaging!

    Maar het is gelukt en hij is weer prachtig!!

    #40181
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    1
     

    Vandaag op de beurs behoorlijk wat junk gescoord! Ik heb weer heel wat dingen op te gaan repareren.

    #40187
    simon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    15

    cool!

    veel plezier met repareren

    #40206
    Max
    Rol:
    Moderator
    Berichten:
    110
    1
     

    Dat is een mooie collectie junk zou ik zeggen! Leuke naam ook voor het topic “Rachets Workshop”

    #40384
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    1
     

    Eerste reparatie kunnen doen met beurs junk. Ik had een reisseu Tracks over gekocht die kapot was. De voet was afgebroken. Waarschijnlijk omdat de metalen strip in het been verbogen was. Junker been gebruikt en alles stickers over geplaatst met zippo vloeistof en prittstift. Effect is echt super!! Erg blij mee.





    Omdat de sticker op de voet miste heb ik die van een andere G1 Junker gepikt.

    #40393
    Max
    Rol:
    Moderator
    Berichten:
    110

    Wow, goed bezig Stefan dat ziet er goed uit!

    #40394
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843
    1
     

    Gister had ik de smaak te pakken met Tracks. Dus ik heb gelijk mijn kapotte red GiG diaclone tracks ook gerepareerd. Deur was afgebroken en benen konden niet meer in of uit. Alle verroesten schroeven heb ik vervangen en ik heb de rubber banden en het chroom aangepakt. Zeer tevreden met het resultaat!









15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.