152

Welkom Discussies Transformers toys R.I.D Car-robots 2001 waardering/nieuwe aanwinsten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
  • Auteur
    Berichten
  • #25256
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Wat verwonderlijk dat dit onderwerp nog niet bestaat. Ik vind de toys uit R.I.D Car-robots 2001 voor een groot deel geweldig.

    Hierbij mijn eerste bijdrage aan dit topic, Scourge!

    Het is een geweldig mooie bot met zijn boosaardige zwarte, lichtblauwe en rode kleuren. Deze Laser Optimus Prime mold vind ik letterlijk een van de mooiste van alle Transformers. Dit is hoe een Transformer postuur er uit zou moeten zien.

    Maar… wat mij wel erg tegenviel toen hij binnen kwam was dat ze de electronica verwijdert hebben bij Scourge. Hierdoor kunnen de lampen van de truck en het zwaard in zijn hand niet oplichten. Daarbij  hebben ze zelfs niet de moeite gedaan om het knopje te verwijderen. Erg jammer! Ik had het vastgelijmde batterij klepje bijna gesloopt omdat ik dacht dat er nog batterijen in moesten.

    #25257
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja die is zeker vet Floris, hij staat nog op mijn lijstje. Bizar van de batterij, raar dat ze dat er niet in hebben gedaan die lampjes. Heb je nog een afbeelding compleet met truck? Er is ook een goude clair versie van het jaar van de geit of zo? Vind je dat ook wat?

    #25281
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ziet er idd heel vet uit!
    wil wil wil haha

    #25282
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Ja die Platinum reissue ‘Year of The Goat Exclusive’ heb ik ook. Ik vind die het minst mooi van de drie die ik heb omdat hij zo doorzichtig is. Dat geef hem een beetje een goedkope look. Al vind ik zijn roze accessoires wel maf en geinig. Ik heb ze alle 3 compleet. Net heb ik nog wat foto’s gemaakt.

    Als kind heb ik heel veel gespeeld met G2 Laser Optimus Prime. Niet letterlijk deze die op de foto staat. Mijn G2 Prime van vroeger heb ik ooit verkocht om met dat geld meer G1 Transformers te kunnen kopen. Toen ik uiteindelijk wat meer te besteden had heb ik weer een G2 Prima aangeschaft, eentje die nog in perfecte staat is.

    Scourge was lastig te vinden, zeker de Europese variant met de Decepticon logo’s. Later kwam ik erachter dat dit waarschijnlijk komt omdat het een Toys “R” Us exclusive is. Zover ik weet zijn die winkels er niet in deze omgeving.

    #25472
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Slapper zegt hallo. Dit is geen nieuwe aanwinst maar wel een leuke foto!

    #25474
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Floris dan heb je er nog 1 te gaan. G2 ultra Magnus.


    #25476
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Dat is een nieuwe versie toch? Ik kan mij niet herinneren dat er vroeger een G2 Ultra Magnus uit was gekomen. Volgens mij heb ik deze ooit op Marktplaats voorbij zien komen, maar die was mij een beetje te hoog geprijsd.

    #25477
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Klopt is een E-hobby exclusief. Die dingen zijn een doorn in mijn oog. Vaak allemaal te gaaf en inmiddels te duur!
    Hij is wel op eBay te krijgen.

    https://www.ebay.nl/itm/114609993738

    #25480
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Ik houd van e-hobby exclusives! Maar ik ga geen €200 uitgeven aan deze, dat vind ik hem niet waard. Mocht hij een keer op Marktplaats verschijnen dan zou ik er maximaal €100 voor over hebben. Weet je… Meestal kom je op een gezonde en realistische prijs uit als je de prijs op Ebay deelt door twee. En in sommige gevallen zelfs door drie. Wat mij betreft mogen ze Ebay opheffen, maar goed dat is een hele andere discussie 🤣

    #25741
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    RID store exclusive Walmarkt Landfill en Target Constructicon Devastator.

    #25749
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Heel vet Stefan!! Hoeveel heb je voor die Wallmark Landfill betaald als ik vragen mag? Er kwam vandaag een gesealde voorbij… voor 160 euro. Zwaar overprized als je het mij vraagt.

    #25751
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb er 45,- voor betaald in totaal inclusief verzendkosten. Transmetal Optimus Prima, RID trainbots en Landfill. Die devastator heb ik al eerder gekocht van hem. Leuk prijzen voor goede complete Transformers.

    #25752
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Koopje!

    #25754
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @stefan. Team bullet train heb ik ook (uit de doos van de kids gehaald en wonder boven wonder compleet). Leuke combiner

     

    #25769
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Bastiaan komen je kids nog wel eens kijken naar je verzameling??? Vinden ze het gaaf?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.