152

Welkom Discussies Nieuw hier? Ook ik ben overgehaald door Stefan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #26328
    Sjevahn
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    13

    Hallo allemaal,

     

    Stephan hier. In het verleden ook wel lid geweest op forums en nu door Stefan overgehaald om hier eens te kijken (net als Brainstorm, Peter). Ik spaar G1 en Masterpieces en koop soms wat dingen die ik gewoon leuk vind. Ik ga eens kijken hoe het hier allemaal werkt.

    #26329
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Hey Stephan, welkom!!
    lachen man dat je ook van de party bent. Gr Stefan

    #26330
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Stephan, Welkom! Dat heeft die Stefan toch maar weer mooi geregeld. Alles wat met Transformers te maken heeft mag je hier op het forum plaatsen. Masterpieces zijn sowieso cool! Wat is je laatste aanwinst?

    #26348
    Sjevahn
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    13
    1
     


    Dank Kees! Laatste masterpiece aanwinst was een losse mp-45 Bumblebee. Veel leukere bot dan de foto’s doen lijken. Op de bijgevoegde foto’s zie je mijn meest recente aanwinsten.

    #26349
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Stephan, welkom op het forum!

    Aha! Eindelijk iemand met een Ecto-1 op het forum.

    Is die gaaf? Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk. Tot nu toe heb ik er geen geld aan uit durven geven 😉

    Heb je wat meer foto’s van hem? Hoe is zijn robot modus?

    #26356
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @Sjevahn mooie aanwinsten! Misschien dat je wat info over die manga’s kan posten bij het Comics & cartoons gedeelte op het forum, ben wel benieuwd ernaar namelijk. Vind MP-45 ook een toffe bot ondanks alle extra kibble

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.