152

Welkom Discussies Nieuw hier? Nieuw

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #25779
    JWS
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    9

    Hallo fans

     

    Jan-Willem hier.

    ben bekend van mp ( JWS) en hou me bezig met verzamelen, ruilen en verkoop regelmatig wat g1.

    daarnaast heb ik een voorraad van 3500 g1 wapentjes en parts. Dus mocht je wat nodig zijn? Let me know. Kan je aardig wat centen schelen 😉

     

    ok bye y’all

    gr jw

    #25781
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @JWS. Van harte welkom op het forum. Je zult merken dat het een leuke club medeslachtoffers is. Goed om een dealer in ons midden te hebben. Een beetje breaking bad vibe met verkopen van meth op de seven step program meetings. You came to the right place. Zal zelf eens kijken wat ik een ontbrekende stukken heb en he contacteren. Groet, Sebastian

    #25785
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi @JWS zeker een bekende! Leuk dat je je ook hebt aangemeld hier, denk dat je ons zeker verder kunt helpen met het aanvullen van de verzameling. Al vaker mooie dingen bij je gekocht.

    Wist dat je veel had, maar 3500 parts, dan heb je zeker nog wel wat dingen die ik zoek.

    #25797
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Welkom Jan-Willem!

    Leuk dat je ook van de partij bent. Ik zie je Transformers advertenties regelmatig voorbij komen op Marktplaats/Facebook groepen. Pas geleden heb ik een Cyclonus bij je gekocht.

    Je kunt op deze website gratis Transformers advertenties aanmaken bij het Shop gedeelte.

    En je verkoopt ook parts zegt je… heb je toevallig een vintage Springer gun te koop?

    #25801
    JWS
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    9

    Nee helaas man. Net verkocht bij een springer sorry

    #25804
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Hoi JWS,

    Welkom! Ja zoals de rest heb je mijn portemonnee ook wel eens leger gemaakt. Maar met wel hele leuke bots 👍.
    Tof dat je erbij bent.

    gr Stefan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.