150

Welkom Discussies Nieuw hier? Nieuw binnen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #24586
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Hallo,

    Mijn naam is Bubba, ik kom uit Tilburg en ben van het bouwjaar ’79.

    Het begon 35 jaar geleden op een donkere dag, liggend in mijn ninja pyjama  met mijn 2 vingers in mijn mond op de bank. Tv op kanaal 9 (sky channel) een blonde dame en een vreemde kat op de beeldbuis. Ooh wat een genot als ik er aan terug denk!

    Verjaardagen, sinterklaas, kerst…natuurlijk Transformers! Ik had ze bijna allemaal. Helaas worden kleine jongetjes volwassen, althans 🙂 dat denken we, en worden we te oud voor het kinderachtige speelgoed. Mei, ik was 16 en alle transformers stonden mooi op een kleedje op de bekende tilburgse mei markt. Nu schieten de tranen in me ogen en kan ik weer opnieuw beginnen.

    Groet,

    Bubba

     

     

    #24587
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Bubba,
    Toffe herinnering en heel herkenbaar! Fun Factory en de DJ Kat show met onze enige echte eigen Linda de Mol dat waren nog eens tijden.

    Jammer dat je ze hebt weggedaan, maar heel begrijpelijk dat als je 16 bent je met hele andere dingen bezig bent. En het mooie is dat je nu weer opnieuw kunt beginnen. Heb je er al een paar gescoord?

    #24588
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ik heb origineel g1 devastator en superion.

    Hier en daar probeer ik wat originele bots te scoren op marktplaats. Ik heb ook wat bestellingen lopen van KO’s en dan met name de oversized bots.

    Wellicht duik ik ook nog in de Tomy bots.

    #24590
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Wat ik me wel afvraag is in hoeverre de KO transformers qua materiaal verschillen van de originele.

    Ik merk wel dat de Japanners en Chinezen dit prachtig namaken. Je ziet bijna door de bomen het bos niet meer, zoveel te koop.

    #24591
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hoi Bubba,

    Welkom op het forum! Leuk dat je weer gestart bent met verzamelen! Jammer dat je op je 16de alles weggedaan hebt, maar wel begrijpelijk.

    Ik heb gelukkig nooit m’n verzameling weggedaan maar ik heb wel jaren lang geen geld over gehouden voor het komen van Transformers. Ondanks dat ik zo’n grote van was kon ik maar zelden een Transformer kopen… dat veranderde gelukkig toen ik een baan kreeg en een vast inkomen… toen heb ik de schade wel ingehaald moet ik zeggen.

    Dus  zo hebben we allemaal wel wat. Het belangrijkste is dat de passie nog steeds bij je leeft en je weer wilt verzamelen en kunt gaan genieten van deze gave hobby!

    #24597
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Dank je!

    Fijn dat jij ook de schade in hebt kunnen halen, moet een genot zijn geweest om alles weer te kunnen kopen wat je wilt.

    Ik ben nog niet zo lang bezig met het sparen van de bots, ik hou er wel een beetje de rem op aangezien ik erg veel hobby’s heb.

    Alles kost helaas geld, ook de gewilde transformers:)

     

    Ik moet je trouwens wel even een schouderklopje geven, site ziet er goed uit!

    #24598
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Blij dat je de site tof vindt!

    Je zou straks foto’s kunnen delen van nieuwe aanwinsten in het Transformers Toys gedeelte. En wist je dat de Box art (standaard Soundwave met Buzzsaw) aangepast kan worden naar smaak?

    #24599
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Nee, wist ik niet. Ik ben al wel op soundwave aan het wachten, zit nog ergens in het vliegtuig denk ik 🙂

    #24703
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    839

    Hoi Bubba welkom!

    Ik heb best wel wat KO in mijn verzameling. Je vraag qua materiaal is heel verschillend bij mijn bots. Sommige zijn echt van super slechte kwaliteit plastic en andere zijn niet uit elkaar te halen met de echte. De prijs zegt het vaak al. Mocht je een specifiek iets op het oog hebben dan kan je met het even vragen. Van de meesten weet ik inmiddels wel de kwaliteit.

    #24719
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Thanks, zal het onthouden!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.