Welkom Community Nieuws & updates Masterpiece Strarscream MP-52

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Kees
    Rol:
    Moderator

Weet niet of er veel Masterpiece liefhebbers zijn hier, maar kan mij eigenlijk niet anders voorstellen dat elke Transformers verzamelaar dit een geweldige release gaat vinden. Heb zelf een flink aantal Masterpieces, en bewust eerdere uitgaves overgeslagen. Nu komt er dan eindelijk de meest cartoon accurate versie uit. Wat vinden jullie?

“How do you feel mighty Megatron?”

Stefan
    Rol:
    Moderator

Erg mooie Bot. Waarschijnlijk volgen alle ander seekers. Ik vind het gaaf hoe zijn nulray’s worden weggewerkt als bommen.

Kees
    Rol:
    Moderator

Vind em zelf heel gaaf en denk wel dat ik em ga aanschaffen, zal helaas niet goedkoop zijn. De trend van de laatste paar Masterpieces is dat ze duurder en duurder worden. Maar kan wel waarderen dat ze voor de complete cartoon look gaan.

Stefan
    Rol:
    Moderator

Wat voor prijzen praten we over?

Kees
    Rol:
    Moderator

Starscream gaat je €250 kosten bij TF Robots en bij Gerrut is ietsjes goedkoper, €238 zie ik net.

Bubba
    Rol:
    Fan

Ziet er zeker goed uit, maar niet voor 250 euro, dat zakt nog wel in prijs.

Wat ik een hele mooie vind als we het over starscream hebben, is de (je moet er van houden) is de TT Honlgli Red Falcon, is echt een plaatje maar geen g1

Starscream

Stefan
    Rol:
    Moderator

Ja bizar ding is dat Bubba. Ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind. Maar is wel erg gaaf gemaakt!

Bubba
    Rol:
    Fan

Het hoofd van starscream g1 zit er bij inbegrepen. Zit er over na te denken…

Kees
    Rol:
    Moderator

Het is natuurlijk onvermijdelijk, na Starscream volgt ook Masterpiece Thundercracker. Wat vinden jullie, is dit makkelijk geld verdienen voor Takara, of daadwerkelijk de €240 waard? Tof is ie zeker.

Stefan
    Rol:
    Moderator

Super mooie bot maar echt dat geld niet waard!

darthprimus
    Rol:
    Fan

Ziet er fantastisch uit, maar ik ga m’n seekers niet upgraden, zeker niet voor dat geld. Ik vind de MP 11 mold nog steeds prima en de wishlist aan andere figuren die ik nog wil hebben is behoorlijk, dus ik laat ze schieten.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime