150

Welkom Discussies Nieuws & updates Masterpiece Starscream MP-52

  • Dit onderwerp bevat 26 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Kees.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #24510
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Weet niet of er veel Masterpiece liefhebbers zijn hier, maar kan mij eigenlijk niet anders voorstellen dat elke Transformers verzamelaar dit een geweldige release gaat vinden. Heb zelf een flink aantal Masterpieces, en bewust eerdere uitgaves overgeslagen. Nu komt er dan eindelijk de meest cartoon accurate versie uit. Wat vinden jullie?

    “How do you feel mighty Megatron?”




    #24512
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Erg mooie Bot. Waarschijnlijk volgen alle ander seekers. Ik vind het gaaf hoe zijn nulray’s worden weggewerkt als bommen.

    #24551
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Vind em zelf heel gaaf en denk wel dat ik em ga aanschaffen, zal helaas niet goedkoop zijn. De trend van de laatste paar Masterpieces is dat ze duurder en duurder worden. Maar kan wel waarderen dat ze voor de complete cartoon look gaan.

    #24571
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wat voor prijzen praten we over?

    #24581
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Starscream gaat je €250 kosten bij TF Robots en bij Gerrut is ietsjes goedkoper, €238 zie ik net.

    #24723
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ziet er zeker goed uit, maar niet voor 250 euro, dat zakt nog wel in prijs.

    Wat ik een hele mooie vind als we het over starscream hebben, is de (je moet er van houden) is de TT Honlgli Red Falcon, is echt een plaatje maar geen g1

    Starscream

     

    #24728
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja bizar ding is dat Bubba. Ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind. Maar is wel erg gaaf gemaakt!

    #24730
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Het hoofd van starscream g1 zit er bij inbegrepen. Zit er over na te denken…

    #25216
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Het is natuurlijk onvermijdelijk, na Starscream volgt ook Masterpiece Thundercracker. Wat vinden jullie, is dit makkelijk geld verdienen voor Takara, of daadwerkelijk de €240 waard? Tof is ie zeker.


    #25220
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Super mooie bot maar echt dat geld niet waard!

    #25221
    darthprimus
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    50

    Ziet er fantastisch uit, maar ik ga m’n seekers niet upgraden, zeker niet voor dat geld. Ik vind de MP 11 mold nog steeds prima en de wishlist aan andere figuren die ik nog wil hebben is behoorlijk, dus ik laat ze schieten.

    #25222
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Is natuurlijk van g1 af al een easy cashcow de seekers. Starscream is natuurlijk obligaat om te hebben vanwege zijn prominente rol maar vind eigenlijk colorscheme van skywarp het mooist

    #25246
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Gewoon belachelijk die prijs. Word met een spuitgietmachine onder hoge druk kunststof in een mal gespoten en een paar chinezen zetten ‘m in elkaar voor een paar cent onder barre omstandigheden.

    Er zit veel te veel marge op.

    #25260
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Voor Takara is het creëren van dat soort mallen inderdaad cashen. Kijk naar MP-10 hoeveel kleur varianten zijn daar wel niet van uitgebracht. Ik snap dat gezien het feit het high-end verzamelobjecten zijn, Masterpieces duurder zijn. Maar de prijzen die ze tegenwoordig vragen rijzen echt de pan uit. Vroeger zou ik ze zonder twijfel kopen, nu ligt dat toch wel even anders. MP Hound bijvoorbeeld, die heb ik nog steeds niet, en dat is toch wel een must have voor mij. Maar de prijs en de kwaliteit van het plastic weerhouden mij ervan em aan te schaffen.

    #25264
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    @kees dat us nu ook hetgeen mij soms naar third parties drijft. Niet zozeer de prihs maar wel de kwaliteit en feel. Sommige third parties zijn gewoon beter dan wat hasbro/takaea laten zien. Ik bekijk het zelf een beetje van bot tot bot welke me het meest doet. Mijn verzameling is dan ook een allegaartje maar wel een due me happy maakt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.