152

Welkom Discussies Transformers toys Knockoff waardering/nieuwe aanwinsten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 151)
  • Auteur
    Berichten
  • #24930
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ff aangemaakt, zoals het onderwerp al zegt, alle knockoff/bootleg bots

    #24950
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    #24951
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Kennen jullie deze nog? Moest kiezen dus maar bij knock off gezet 🙂

    #24952
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Dat zijn ook al oudjes 🙂

    #24954
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @boomboombas jazeker! Op vrijdagavond Bassie & Adriaan kijken met een happy meal van McDonalds erbij. Heb ze ook gehad met nog tal van andere speelgoeddingetjes. Helaas allemaal verkocht op Koninginnedag ooit. Zou ze best wel weer willen.

    #25016
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Vandaag aangekomen, oversized devastator.

    #25017
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Jeetje wat een ding! Veel details zitten er in. Hoe is de kwaliteit?

    Ga je er nog Decepticon labels opplakken, want dat ik mis ik nog wel een beetje.

    #25022
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Kwaliteit vind ik eigenlijk goed te noemen. Helaas vond de douane dit ook grrr!

    Stickers zitten er bij Floris, alleen door mijn enthousiasme dit helemaal vergeten. Ik ga dit gelijk doen☺️

     

    #25039
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Goed zo! Met stickers zal het er vast nog beter uit zien. Ik twijfelde een tijdje of ik m’n e-hobby Transformers wel zou stickeren. Maar eigenlijk is het maf om het niet te doen. Ze zien er veel meer aangekleed uit met stickers.

    #25045
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @bubba verschrikkelijk die douane, die hebben bij mij ook aantal pakketten er tussenuit gepikt. Het enige wat je er tegen kunt doen is van te voren aan de verkoper vragen of ze het pakket markeren als Gift en de waarde onder de €22 houden op het pakket. Maar dan nog helpt dat niet altijd. Heb laatst gehad dat PostNL zelfs m’n pakket geopend had. Moet niet gekker worden.

    #25051
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Ik vind het ook erg raar, ik heb de verpakking van de transformers er speciaal niet bijgenomen om deze als 2e hands te doen laten lijken, trappen ze niet meer in.

    Gewoon belasting en inklaringskosten betalen, boeven!

    #25078
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    @Bubba. Die devastator van jou is nog een stukje groter dan die ik heb. Wat een ding is het zeg!

    @Bastiaan. Die MC transformers zijn zeker leuk! Ik heb er ook nog een paar. Milkshake, Big Mac en een patatje.

    #25086
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Voor de liefhebber. Momenteel via 2dehands.be aanbieding van third party predaking, devastator en superion

    https://www.2dehands.be/a/verzamelen/transformers/m1654085547-transformers-tfc-razorclaw.html?previousPage=lr

    #25093
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Thanks!  Er zit helaas wel wat onbalans in, maar goed, voor display maakt mij dat niet zoveel uit. Vind dit namelijk de mooiste devastator in de KO wereld, upgrade heb ik er ook bij gekocht.

    #25167
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    KO oversized Bruticus aangekomen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 151)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.