152
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #24249
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik kwam deze dinobot combiner kitbash tegen op internet. Wat is dit gaaf gedaan!

    #24268
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ja die is enorm cool gedaan! Altijd al een Dinobot combiner gewild.

    “Me Grimlock no bozo. Me king!”

    #24339
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb vorig jaar een G1 KO zwarte Optimus van Alie besteld en met reprolabels bestickered. G1 Nemesis Prime is het resultaat. Ik vind hem erg gaaf en het is echt een aanrader.

    #24355
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Erg tof geworden door het toevoegen van die stickers Stefan! Zeker Nemesis waardig!

    #24474
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    30th anniversary mini figures wie kent ze niet. Ik heb er een paar extra gekocht via https://gerrutcamaro.nl/nl/home/. Een soundwave is al een soundblaster geworden. Verder worden er nog wat seekers gemaakt en ironhide. Ik ben wel tevredene met het resultaat.


    #24480
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844
    1. Ik had per ongeluk twee preceptors gekocht bij Gerrut. Daarom heb ik er van een Magnificus van gemaakt.


    #24490
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Transformers Heroes of Cybertron (HOC) en 30th anniversary mini figures custom Action Master Thundercracker.
    De bot met de funky colors.

    #24504
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    @Stefan bestaat er ook een officiële uitgave van g1 Nemisis Prime of is er alleen een KO versie? Ziet er heel gaaf uit.

    Ik heb ook ooit een custum box gezien voor deze. Mogelijk ook interessant voor jou om hem mib te maken.

    #24506
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik weet niet of er een officiële zwarte prime ooit is uitgeven. Er is een convention exclusief uitgegeven in 2000 in Japan. Maar of die officieel is weet ik niet? G2 prime heeft natuurlijk wel een zwarte trailer. Ik heb die box nog nooit gezien. Heb je een link of een afbeelding?

    #24513
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Shattered glass Optimus Prime.

    #24514
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Work in progress: Rodimus Unicronus, Shattered Glass Soundwave en Ironhide.

    #24547
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Creatief met Transformers, lekker bezig Stefan! Ziet er tof uit die shattered glass kleuren. Lekker secuur werkje wél.

    #24589
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    584

    Hier heb ik een afbeelding voor je @Stefan.

    Gaaf toch? Je zult zelf even moeten achterhalen of deze custom box nog ergens te koop is.

    Ik zie inderdaad dat er ook een officiële uitgave van is, de black Convoy Jafcon Exclusive 2000 Takara. Wel erg prijzig op Ebay (goh verrassend). Alleen die uitgave heeft helaas de boxart van een gewone Optimus Prime.

    #24676
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Die doos is wel erg gaaf Floris. Met de huidige printers verwacht ik dat replica of custom boxes steeds meer worden aangeboden. Voor een normale prijs zou ik wel zo iets willen hebben. De boxes die ik nu op ebay voorbij zie komen zijn nog best prijzig.

    Verder heb ik weer wat figuren klaar en WIP shattered glass Soundwave.



    #24717
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Shattered Glass Soundwave is ook af.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.