Welkom Community Algemene discussie Je favoriete aflevering/scene

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Bubba
    Rol:
    Fan

Deze blijft me altijd bij  https://www.youtube.com/watch?v=9LwzmKP6W0Y

Stefan
    Rol:
    Moderator

@Bubba. Nice dat was zeker een leuke aflevering. Leuke toppic dit! Mijn favoriet is de post movie aflevering Starscream’s Ghost. Als kind vond ik die zo spannend, eigenlijk iets te spannend. Als je hem nu kijk vind ik het vooral gaaf dat er zo veel verschillende locaties aangedaan worden en de samen werking tussen Octane en Sandstorm is leuk om te zien.

https://www.youtube.com/watch?v=meN_1_PRY-0

Kees
    Rol:
    Moderator

Inderdaad een erg leuk topic @Bubba. Er zijn zoveel memorabele afleveringen en scenes dat ik het moeilijk vind om er eentje uit te pikken. Maar wat me gelijk te binnen schoot was een aflevering die veel indruk op mij heeft gemaakt. Dat was The Ultimate Weapon uit seizoen 3. Het had alles, Metroplex vs Trypticon, Combiners, interne strubbelingen, verraad en heel veel actie. Wat mij toch wel het meest is bijgebleven is Defensor die zonder First Aid toch combineerden en zo de trein uit de lucht opving. Geweldig vond ik dat.

Bubba
    Rol:
    Fan

Cool Kees & Stefan deze afleveringen herken ik nog wel, staan nog ergens bij mijn ouders op een vcc band.

Alexander
    Rol:
    Fan

Mijn favoriete scène is de ‘geboorte’ van Galvatron. Het heeft iets spiritueels; transformatie in het kwadraat…

Boomboombas
    Rol:
    Fan

@alex evil will find its way 😅

Stefan
    Rol:
    Moderator

Dat is zeker een top scène!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime