150

Welkom Discussies Nieuw hier? Ik zal me ook eens voorstellen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #26206
    Ghiasite
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

     

    Goedemiddag deze middag. Kom ik vandaag toch een advertentie op Marktplaats tegen met dit forum. Ik denk, dat is wat voor mij. Ik ben Erwin, 45 jaar. En wederom (weer) verslaafd geraakt aan Transformers verzamelen. Ook ik was in de jaren 80 verslaafd aan Tranformers en had diverse Transfomers speelgoed. Waar deze gebleven zijn dat weet ik niet (zo zonde)

    Doordat ik vorig jaar 3 operaties heb moeten ondergaan was ik lang uit de roulatie en had ik alle tijd om Youtube door te bladeren en kwam ik op op een gegeven moment uit bij een aantal Transformers cartoon afleveringen. Was leuk om weer te zien. Uiteindelijk kwam ik video’s tegen van kanalen waar ze Masterpiece Transformers lieten zien. Zo gaaf zeg, die wil ik ook. Eerst maar begonnen met een aantal KO’s op een plankje. Dat werden er meer en meer, dus 2 Ikea Detolfs gekocht. Ook die werden te klein dus inmiddels staan er hier 2 Ikea Billy’s.

    Na de KO’s ben ik verder gegaan met kopen van X-Transbots, Fanstoys, KFC Toys, etc. Inmiddels zijn de 2 kasten vol aan. Verzamel nu nog de eerste 2 jaren uit de serie (voor de Transformers the Movie), maar ga waarschijnlijk nog verder (alleen dan kijken waar ik nog ruimte heb voor meer kasten). Ook wil ik uiteindelijk alle KO’s vervangen voor originele Takara’s.

    Verzameling

     

    #26207
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    welkom bij de club Erwin. Mooie collectie.

    #26208
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hoi Erwin! Tof dat je m’n advertentie gezien hebt en welkom op de site! Je hebt inmiddels al een mooie verzameling zo te zien. De belichting in de kasten zien er ook goed uit. Is dat licht vrij van uv-straling? Het zou zonde zijn als de bots er van verkleuren.

    #26209
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Erwin, Welkom op het leukste Transformers forum van Nederland! Goed dat je het hebt gevonden, je bent hier op de juiste plek om je passie te delen. Mooie Masterpiece collectie heb, ziet er erg strak uit.

    #26213
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Hallo Erwin,

    welkom op het forum! Erg mooie verzameling heb je. Ziet er strak uit in die kasten met dat licht.
    mooi om te zien dat die masterpieces zo op de cartoon figuren lijken. 👍

    #26214
    Ghiasite
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Dank allemaal. En is een goeie vraag Floris. Achterin heb ik de dioders van Ikea en voorin de Norrfly (ook van Ikea). kom ze beide vaak tegen bij verzamelaars. Kan niet achterhalen of ze vrij zijn van uv-straling. Hoop nu ieder geval van wel.

    #26216
    darthprimus
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    50

    Hey Erwin! Tof om er een MP scale verzamelaar bij te hebben op dit forum. Nette verzameling man!

    #26218
    Ghiasite
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Thanks man. Zal zo eens m’n gehele verzameling online zetten.

    #26220
    darthprimus
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    50

    Top! Ben benieuwd!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.