Welkom Community Over deze website Hulp nodig met de promotie van deze website

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Floris
    Rol:
    Eigenaar

Hey allemaal,

Dat gaat lekker zo op het forum. Super leuk om de gesprekken te lezen en de foto’s voorbij te zien komen. Daar doe ik het voor!

Wat mij betreft hebben we nu meer leden nodig. Ik heb zojuist nog een extra advertentie toegevoegd aan Marktplaats. Op Marktplaats staan nu 2 advertenties voor de website en op Facebook Marketplace staat er 1.

Zouden jullie kunnen helpen bij het promoten van de website? Misschien kennen jullie nog meer Transformers fans of kennen jullie bijvoorbeeld een Facebook groep waar we reclame zouden mogen maken?

Ik weet dat de beheerder van de Facebook groep Transformers Benelux (TCBNL) niet op reclame zit te wachten. Dat respecteer ik en daarom zal ik daar geen reclame posten. Maar er zijn nog meer Transformers groepen op Facebook, misschien zouden we kunnen proberen daar wat reclame te maken?

Alle ideeën zijn welkom.

Stefan
    Rol:
    Moderator

Ik heb even wat spam naar wat transformers maten gegooid over de app. Misschien helpt het.

Floris
    Rol:
    Eigenaar

Ik zie dat er wel nieuwe aanmeldingen binnen komen maar blijkbaar is de drempel nog hoog voor nieuwe leden om daadwerkelijk berichten te posten. Vreemd, in 2020 weten mensen toch wel hoe forums werken zou je zeggen.

Stefan
    Rol:
    Moderator

Floris heb je al gevraagd aan de bekende Nederlandse Transformers verkoop sites of jullie een banner uit kunnen wisselen? Gewoon gratis natuurlijk. Is reclame voor beide.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime