150

Welkom Discussies Transformers toys Female autobots waardering

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #24251
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Zoals beloofd een aantal foto’s van de female Autobots die ik heb. WFC Life line (met Ratchet) is momenteel onderweg naar hier. De aller laatste die ik nog wil om dit team compleet te maken is WFC Greenlight. Als iemand die voor mij aan kan komen dan hoor ik het graag!

    Ik verzamel deze female Autobots om mijn generatie 1 verzameling nog completer te maken. Helaas zijn er in de jaren 80 nooit female Autobots uitgebracht. (Er bestaat wel een prototype van Arcee alleen die is helaas nooit uitgekomen.)

    Optimus Prime met zijn vriendin Elita-1

    Hotrod (en andere movie toys) met zijn sletje Arcee

    … of misschien is ze wel met Kup die ouwe snoepert!

    Novastar (in de g1 cartoon bekend als Firestar), Lancer, Moonracer & Chromia

    Het team van female Autobots bij elkaar

    #24262
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Arcee is ook een headmaster in de serie.

    Jammer dat ze er nooit een G1 toy van hebben gemaakt. Floris ik heb het prototype van G1 Arcee nog nooit gezien. Heb je een afbeelding?

    er zijn natuurlijk wel leuk alternatieve gekomen over de jaren.

    #24263
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    @Stefan deze bedoel ik, prototype g1 Arcee:

    Ik heb de Legends Arcee trouwens. Die vond ik het mooist. En is qua ongeveer grootte hetzelfde als de rest van de female Autobots.

    #24266
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Dat prototype van Arcee komt uit het boek Transformers First Series Complete. Een erg tof boek, zal het op even plaatsen in het boeken gedeelte.

    #24274
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wat gaaf om te zien. Ze ziet er niet heel stabiel uit. Dat zal wel de reden zijn dat ze nooit is uitgegeven. Ik heb zelfde KO vergrote Arcee versie. 

    #24282
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Lifeline is nu ook van de partij! Mooie mold voor het hoofd en de kleuren vind ik ook heel mooi.

    #24301
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Paradon medic toch? Gaaf ding!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.