150

Welkom Discussies Algemene discussie De 15 meest waardevolle Transformers

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #24207
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Grappig en interssant artikel over de 15 meest waardevolle misb Transformers. Want een prijzen! En dit artikel komt uit 2017.

    https://www.cbr.com/most-expensive-transformers-toys/?fbclid=IwAR2VKXB8zfBZ5Nvx-yO4lrilkKnQCj3zudmXRqt_K3EmPe42nSQPAMaNzbc

    #24337
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ja echt bizar! Ik zou alleen zulke prijzen kunnen en willen neerleggen nadat de vrachtwagen van de postcode loterij in de straat heeft gedaan met een paar miljoentjes 🤣.

    #24357
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Als je geld te veel hebt moet je bij deze site wezen, Artfire2000. Hij heeft prachtige dingen, maar je mag er diep voor in de buidel tasten.

    #24358
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367
    #24377
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Super gaaf, maar die prijzen wauw!

    #24446
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    IN die top 15 van duurste transformers kan ik mij toch niet vinden, Computron op 2 en waar is Bumblejumper?

     

    #24488
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Ben ik met je eens Michiel. De volgorde en namen van deze MIB reeks lijkt gevoelsmatig niet te kloppen. Maar idd. de prijzen zijn toch wel absurd. Je moet het maar kunnen betalen en er voor over hebben 😉

    #24509
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Roy! top dat je nu ook op het forum te vinden bent.

    Het is maar hoe je het bekijkt, het is een moment opname en persoonlijke voorkeur uiteraard. Wat voor de 1 een holy grail is, is voor de ander niks waard. Maar giftsets zijn over het algemeen wel heel zeldzaam, dus vandaar de hoge prijs.

     

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.