152

Welkom Discussies Evenementen CONS 18-04-2021

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #24129
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Het is nog even ver weg maar er staat een datum voor CONS in Duitsland. Even duimen dat er maximaal gevaccineerd is tegen die tijd en het weer kan!

    https://www.ntf-cons.de/

    #24198
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Als het doorgaat dan wil ik daar zeker heen!

    #25753
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    CONS gaat niet door en wordt verplaatst naar een nog onbekende datum.

    Helaas maar geheel begrijpelijk.

    #25775
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Helaas, het zat er natuurlijk al wel een beetje aan te komen. Hopen op het najaar dan

    #34383
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ik ben weer op CONS geweest. Het was gezellig maar wel wat kleiner dit jaar.

    Hier is de buit van de dag.

    #34973
    Flo
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    35

    Hallo ff snel een vraagje wanneer nou precies cons 2023 plaats gaat vinden ik weet nou niet als het 9 maart is of 3 September het staat een beetje onduidelijk op de website.

    #34974
    Junkion
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    630
    1
     

    C.O.N.S is altijd rond maart en april, dus ik denk dat ze 9 maart bedoelen. Bij de reservering van tickets en op hun forum hebben ze het ook over 03/09/2023. Maar inderdaad, op hun poster is het nogal onduidelijk aangegeven. Zeker door een Amerikaan laten ontwerpen ofzo. Maar we hebben nog even tot maart, dan kan er vast nog wel eens iemand naar kijken.

    Overigens, als ik die website van hun zo zie ben ik blij dat we hier tenminste nog Floris hebben voor het webdesign…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.