152

Welkom Discussies Collectie show off collectie in vitrinekast

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #24885
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42
    1
     

    #24895
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Tof man! Dit zijn voor mij ook de meest belangrijke Transformers, die eerste jaren vanaf 1984. Mooie vitrinekast ook. (Ik heb ook even de foto’s samengevoegd tot 1 bericht.)

    #24898
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Zeer gaaf zo bij elkaar in de vitrine kast. Leuk dat ze in bot mode staan. Het lijkt erop of ze wel op een plek staan waar daglicht en zo komt? Ben je niet bang dat ze gaan verkleuren? Ik had ze vroeger ook gewoon in de huiskamer in een vitrine. Helaas is er toch het een en ander verkleurd.
    maar ziet er tof uit en een mooie display!

    #24907
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    Hallo Stefan. Bedankt voor het actief meedenken maar de transformers zijn heel goed beschermd tegen de koperen ploert. De ramen hebben zonwerende screens. De geven wel een lichte indruk maar raam is wel afgesloten dus zonlicht komt niet maar binnen. Speciaal aangeschaft voor mijn verzameling

    #25082
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    @Michiel. Die robotech jetfire is die vintage? Wat een gaaf ding zeg. Ik had deze verzie nog niet gezien. Ik ben gek op die robotech (macross) versies van Jetfire als is het eigelijk andersom natuurlijk. Er schijnt ook een G1 Jetfire versie te waar zelf het robotech logo nog op de vleugel zit.

    Ik heb zelf deze twee versies:

    #25122
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @Stefan dat klopt, de eerste versie van Jetfire heeft nog Macross logo’s op de vleugel en is een stuk zeldzamer.

    #26734
    Junkion
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    76

    Zoveel moois hier tussen!
    Goeie collectie!

    #26740
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367
    1
     

    @Michiel plaats je een update van je nieuwe opstelling?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.