150

Welkom Discussies Creatief & reparatie Box restoration service UK

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #24222
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    In de G1 Transformers Sales and Swaps UK Facebook groep biedt een member G1 doos restauratie service aan.

    De resultaten zijn echt verbluffend, dozen die flink gehavend en beschadigd zijn, komen er (bijna) als nieuw weer uit te zien.

    Ik heb wel interesse om een aantal dozen op te sturen zodat deze onder handen genomen kunnen worden. Maar gezien net feit dag de shipping het geheel wel wat prijzig maakt, kunnen we deze kosten delen als er meer geïnteresseerden zijn.

    Over the last 2 months I have been lucky to have have been given the opportunity to restore some fellow collectors treasures boxes.

    If anyone has anyone has a few boxes in need is a little bit of a make over would be happy to take a look at them.

    Prices :

    Autobot Cars / Decepticon Jets : £20
    HeadMatsers / TargetMasters: £25
    Larger boxes Prime / Megatron : £25
    Replacement Windows : £5

    Dit zijn een aantal voorbeelden



    http://transformers.nu/content/uploads/forums/24222/q5eetfm170x5730xsy3zpycxh6fx61wg.jpeg

    #24225
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wauw! Ik ben erg benieuwd wat je ervaring is dadelijk! De foto’s als voorbeeld zijn een erg mooi resultaat.

    #24228
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Zelf geen interesse om mee te doen Stefan?

    #24230
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb maar een paar dozen en deze display ik niet. Ben wel erg benieuwd naar wat ze kunnen en vooral ook hoe ze het doen?

    #24231
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ben ook niet per se een box verzamelaar, hoewel ik wel meer en meer boxen heb verzameld over het afgelopen jaar. Het gaat mij voornamelijk om Prime en Megs samen te displayen in box. Dat zijn toch wel de twee iconen waar het om draait. Dus die boxen zou ik wel zo’n opknap beurtje willen geven.

    Ben ook erg benieuwd hoe die gast het doet, want het lijkt bij magie.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.