150

Welkom Discussies Nieuw hier? Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #24715
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Goedeavond heren en misschien ergens dames,

    Net aangemeld bij deze site. Benieuwd naar de vibe. Vanaf eerste jaar transformer gek en nooit gestopt. 1e bot waren Mirage en Huffer die nog steeds centraal in mijn collectie staan. Liefhebber van G1 tm headmasters, masterpieces en third party. Sinds corona weer helemaal aan het verzamelen geslagen.

    Groet, Sebastian

    #24745
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Sebastian, goed dat je je hebt aangemeld hier! De vibe is erg goed, dus hoe meer liefhebbers hoe beter. Mooi dat je je eerste Transformers vanuit je jeugd nog hebt en dat die een prominente plek hebben in je verzameling, en terecht! Heb je daar ook een foto van? Dan kan je die uiteraard posten.

    #24748
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Hoi Sebastian welkom!

    Zoals Kees al gezegd heeft, zeker goede vibes op het forum. Ik vind het ook wel gaaf dat je al je oude Transformers nog hebt. Ik ben ook benieuwd naar een foto van je verzameling. Geniet van het forum.

    #24794
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Welkom op het forum and have fun!

    #24831
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Hey @Kees, bedankt voor de warme welkom. Ik ga vandaag eens te tijd nemen het forum een beetje te ontdekken en zal eens wat pics van de collectie opzetten.

    Hey @Stefan, bedankt voor de ontvangst. Ga vandaag eens de tijd nemen het forum een beetje te bekijken en zal wat pics van de collectie posten.

    Begin de site/het forum een beetje te leren kennen. Voor mij dus begonnen in ik denk 1985. Met mijn oma in Scheveningen bij de Bart Smit aan de boulevard mijn eerste transformer gekocht, dat was de enige speelgoedwinkel in de omtrek die ze op dat moment had. Mirage dus. In de loop der jaren is er het nodige bijgekomen en ook mijn kids zijn met het goede spul opgegroeid. In de loop van jaren massa’s wapens, benen, armen, wielen, vleugels enzovoorts kwijt geraakt en bot’s door midden zien gaan. Had altijd an een paar van mijn transformers in de studeerkamer uitgestald staan maar in corona-tijden gebeuren rare dingen. In een verbluffend staaltje regressie naar betere tijden ben ik door alle speelgoedbakken gegaan en heb ik de verschillende marktplaatsen van verschillende landen ontdekt. De collectie heeft geen direct doel. Ik zoek, koop en stal uit wat ik tof vind. Hierbij gaat wel de voornaamste aandacht naar G1, MP en third party. Ik zal een paar pics van de collectie toevoegen.

    #24836
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Mooi verhaal Bastiaan. Leuk dat je zelfs nog herinnerd waar het gekocht is. Was het de speelgoedwinkel aan de strandkant van de passage aan de rechterkant van de ingang bijna tegenover de pier? Dat was altijd een van de reden dat ik wel mee wilde naar het strand. Kon ik langs de speelgoedwinkel. Ik ben benieuwd naar de foto’s.

    #24939
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    @boomboombas wat tof dat je nog allemaal weet! Waren de speelgoedwinkels niet een soort paradijs vroeger? Als je binnenkwam werd je overspoeld met allerlei geweldige jaren ‘80 toy lijnen. En die dozen van de Transformers zelf, werkelijk een kunstwerkje, die sprongen er altijd meteen uit. Als je een foto hebt van je Huffer en Mirage dan kan je die in het “wat was je eerste Transformer” onderwerp plaatsen.</p>

    @Stefan
    wat geweldig dat jij die Bart Smit ook kent en daarom naar het strand wilde.

    #24947
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    Bij ons was het de Speelboom waar ik regelmatig te vinden was voor de schappen. Kijken naar al die mooie transformers en die verschrikkelijk hoge gulden prijzen. Veel klusjes gedaan om te sparen voor een nieuwe transformer. EN toen vakantie in UK. Gigantisch shock want daar waren transformers voor minder dan de helft te koop dan in Nederland. Van het vakantiegeld toen Hoist gekocht was 10 pond (20 gulden) en snarl 15 pond (30 gulden) kopen . de ander twee dinobots kon ik niet meer betalen w Gelukkig wisten mijn ouders mij te verrassen en mocht ik laatste dag van vakantie de twee dinobots (grimlock, sludge) kopen. Mooiste vakantie als kind ooit. En ze staan nog steeds alle vier prominent in mijn collectie.

    #25325
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Hey Sebastian,

    Jij ook welkom!

    En wat Mirage betreft, dat is ook 1 van mijn favo’s.

    Er is wel een dingetje waar ik nog warmer voor loop en dat zijn de Datsun boys! (Smokescreen (mijn eerste TF), Prowl en Bluestreak.

    Greetz Roy

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.