152

Welkom Discussies Over deze website Hulp nodig met de promotie van deze website

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #23994
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hey allemaal,

    Dat gaat lekker zo op het forum. Super leuk om de gesprekken te lezen en de foto’s voorbij te zien komen. Daar doe ik het voor!

    Wat mij betreft hebben we nu meer leden nodig. Ik heb zojuist nog een extra advertentie toegevoegd aan Marktplaats. Op Marktplaats staan nu 2 advertenties voor de website en op Facebook Marketplace staat er 1.

    Zouden jullie kunnen helpen bij het promoten van de website? Misschien kennen jullie nog meer Transformers fans of kennen jullie bijvoorbeeld een Facebook groep waar we reclame zouden mogen maken?

    Ik weet dat de beheerder van de Facebook groep Transformers Benelux (TCBNL) niet op reclame zit te wachten. Dat respecteer ik en daarom zal ik daar geen reclame posten. Maar er zijn nog meer Transformers groepen op Facebook, misschien zouden we kunnen proberen daar wat reclame te maken?

    Alle ideeën zijn welkom.

    #24086
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ik heb even wat spam naar wat transformers maten gegooid over de app. Misschien helpt het.

    #24878
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Floris heb je al gevraagd aan de bekende Nederlandse Transformers verkoop sites of jullie een banner uit kunnen wisselen? Gewoon gratis natuurlijk. Is reclame voor beide.

    #25336
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    OPROEP: Zijn er nog leden die kunnen helpen bij de promotie van deze website? Dat zou geweldig zijn. Je kunt helpen door bijvoorbeeld in je Martplaats advertentie te verwijzen naar “transformers punt nu”.

    En mogelijk weten jullie nog meer manieren waardoor we meer leden krijgen op dit forum.

    #25343
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Zal mijn best doen te promoten. Wellicht iets om bij andere fora van 80´s toy collectors (heman, gi joe, star wars) te droppen.

    #25453
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Zo, weer even wat tijd gestoken in het aanmaken van nieuwe advertenties voor deze website. Helaas blijft Marktplaats mijn advertentie verwijderen en moet ik deze steeds opnieuw toevoegen. Alle beetjes helpen natuurlijk. Hopelijk brengt het weer nieuwe leden naar de website!

    Alle hulp is welkom. Mond-op-mond-reclame werkt natuurlijk het beste van allemaal. Dus praat je met een mede Transformers-fan laat hem/haar dan het bestaan van deze website weten! Dankjewel.

    #25458
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ik zie ze vaak genoeg langskomen op MP. Dus goed bezig!

    #25552
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Goed bezig @Floris! Het leden aantal blijft stijgen dus alle promotie die iedereen doet, helpt zeker. We zitten inmiddels al op 36, een mooi aantal!

    #25554
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Het gaat zeker de goede kant op! Ik blijft de Martplaats advertenties gewoon steeds opnieuw toevoegen.

    En… er komt weer een leuke website update aan! Stay tuned!

    #26344
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Floris gefelicteerd met 50 leden op het forum! Goed bezig en op naar de 100!

     

    #26347
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Dankjewel Stefan! Voor we het weten staat het aantal leden op 100. Helaas hebben we nog geen flyers om op de aankomende beurs uit te delen. Maar op een volgende beurs mogelijk wel.

    Ik zat trouwens ook aan een pet te denken met een Decepticon logo met de tekst Transfomers.nu eronder. Lijkt jou dat ook wat? 😀

    #26353
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Gefeliciteerd mannen! Mooie mijlpaal weer!

    #28040
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hulp bij de promotie van deze website is nog steeds welkom, dus als er leden zijn die nog andere Transformers fans kennen, stuur ze door naar deze website! 👍

    #29094
    Rodimus
    Rol:
    Moderator
    Berichten:
    452

    Ik heb een YouTube site waarin ik informatie over de Transformers in het Nederlands verspreid: Transinformatie. Ik heb slechts een handje vol volgers, maar ik wil de side voortaan wel in een paar nieuwe filmpjes vermelden.

    https://www.youtube.com/channel/UCi-wYlWWaPI-qOMyvhO0s0g

    #29120
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582
    1
     

    Ja Rodimus, het zou zeker tof zijn als je ons in jouw video zou willen vermelden! 👍🏻 En wie weet krijg je ook wel nieuwe volgers omdat je jouw kanaal hier gedeeld hebt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.