150

Welkom Discussies Koop, verkoop & gezocht Transformers gezocht Gezocht: Wapen van Springer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #24018
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Ik zoek het wapen van Springer. Liefst zonder chrome wear. Als je deze te koop hebt laat het mij weten.

    #24186
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Black Friday deals bij TOYHOAX

    https://toyhax.com/488-rifle-for-springer

    Ze hebben ook replica springer wapens, iets voor jou Floris?

    #24215
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Nah, ik heb die gun graag vintage. Van Toyhax heb ik alleen de autobot/decepticon symbolen van g2 omdat die meestal ontbreken op de originale toys. Verder doe ik niet aan replica. (Behalve originele reissues van Hasbro/Takara.)

    #24219
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Prijzig ding dat wapen van Springer, lijkt voor veel movie bots zo te zijn. Ook de gun van Cyclonus is een niet goedkoop los te vinden.

    #24248
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Die logo’s zijn zeker handig van Toyhax! Ik wil ook wat van die G2 logo’s gaan bestellen. Jammer dat ze geen reprolabels hebben voor de G2 toys.

    springer is ook echt een onhandige bot om neem te zetten. Hij staat ook niet echt stabiel als bot. Maar als bot vind ik hem wel het gaafst en daar hoort de gun wel bij ja. Ik zie hem ook nooit op marktplaats langskomen??

     

     

    #24284
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    @Stefan op Marktplaats heb ik Springer alleen los voorbij zien komen inderdaad 🙁
    Op Evilbay weiger ik 30+ euro te betalen voor een los wapentje.

    Wel heb ik ooit 30 euro betaald voor een vintage stickervel voor g1 Skullcruncher.

    Kei gek!

    #24302
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    30,- is ook echt te veel voor alleen een gun.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.