152

Welkom Discussies Transformers toys Generatie 1 waardering/nieuwe aanwinsten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 481)
  • Auteur
    Berichten
  • #23840
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Nieuwe aanwinst! Action Master Kick-off.

    #23880
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367


    Nog net G1 uit 1992, onderdeel van European Exclusives, Constructicons die niet kunnen transformeren in Devastator

    #23885
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    beide orgineel in doos

    #23894
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    cliffjumper yellow

    #23899
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    Soms vind je transformers op de raarste plaatsen, zoals deze gele cliffjumper op Ebay.li (litouwen). Kostte 30 dollar en met verzendkosten was het uiteindelijk 31 euro.

    #23909
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Nice Michiel! Vind de verschillende varianten van de minibots ook zo tof! En buiten Europa en Amerika zijn er nog zoveel andere varianten. Hoop de gele CJ en de rode BB ook nog voor een mooi prijsje te kunnen scoren ooit.

    #23942
    michiel
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    42

    en als je de grijze of blauwe IGA cliffjumper voor een mooi prijsje kan scoren, absoluut doen !! is extreem zeldzaam en wordt internationaal absurde bedragen voor neergeteld. Maar als verzamelaar gaat het mij niet om geld en heb ik liever een mooi en uniek stuk in de verzameling

    #24049
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    G1 Deftwing. Ook nog net randje G1. Ik ben er achter gekomen dat deze euro exclusieve ook wel G1,5 worden genoemd door de verzamelaars. Hij is dus als G1 in een doosje uitgegeven en als G2 later op kaart. Leuke bot. Volgens mij heeft Floris ook mee geboden op markplaats? Klopt dat? Hij heeft een mooi plekje gekregen in de verzameling.

    #24050
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    #24053
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Nice! Uit dezelfde lijn als mijn Constructicons hierboven dus. Ze zijn niet allemaal mijn ding, maar vind ze doordat het European Exclusives zijn wel cool!

     

    #24062
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Daar heb ik ook opgeboden inderdaad! Het ging mij voornamelijk om die gun want de bot heb ik al in goede staat.

    #24088
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    ADHD toys heeft er nog een voor 50,- Floris. http://adhdtoys.dyndns.org/index.php/transformers/g2.html

    #24089
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ow ik zie dat de site in 2016 voor het laatst geüpdatet is. Ik denk niet dat hij nog actief is. Weet iemand dat?

    #24120
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ook lang geen gebruik van gemaakt. Maar zeker wel eens wat van gekocht. Zou hem gewoon even mailen want volgens mij als de site het nog doet dan is de kans groot dat hij het nog heeft.

    #24165
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Net binnen uit China. Een zwarte G1 Bumblebee.

    Hij is een leuke toevoeging bij de andere G1 Bumblebee’s

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.