150

Welkom Discussies Transformers video’s Dankzij deze video’s ging ik weer verzamelen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #24026
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Een deel van de weerstand tegen het verzamel van Transformers kwam voor mij omdat er zoveel zijn. Ik lees vaker dat mensen zelfs niet weten waar ze moeten beginnen als het neer komt op het verzamelen. Collector Guides zoals die van Mark Bellomo zijn dan een uitkomst om meer overzicht te krijgen.

    Voor mij waren het rond 2017 deze twee video’s van “UltimateG1Reviewer” over zijn meest belangrijke generatie 1 Autobots & Decepticons wat er voor zorgde dat ik weer wilde gaan verzamelen. Dit gaf mij namelijk eindelijk een duidelijke richtlijn aan welke Transformers ik in de basis wilde hebben.

    Lekker overzichtelijk toch? Ik weet dat zijn overzicht niet helemaal compleet is (maar wat geeft het?) en blijkbaar is hij niet vies van knock-off’s. Maar zijn benadering maakt het heel realistisch om alle “golden-oldies” in je verzameling te hebben en het gevoel te geven dat je verzameling compleet is.

    #24092
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ken de video’s van UltimateG1 Reviewer zeker, en ook al volgen ze allemaal een vast patroon, ze zijn wel educatief. En het is ondanks veel KO’s een mooie collectie.

    Waar ik altijd erg van geniet is The Game Chasers en hun zoektocht naar vintage videogames. Maar ze zoeken niet alleen naar games, ze hebben ook een spin-off The Toy Hunters. Waarin ze opzoek gaan naar vintage toys.

    #24118
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Cool die toy-hunters zijn gaaf. Die vent met al die G1 toys die weg gaan tegen een prikkie. Erg grappig.

    Hebben jullie the toys that made us al gekeken van netflix. Ook erg leuk gedaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=iABClQiLUuc

    #24151
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Yes top docu’s zijn dat, erg van genoten ook die van andere toylines zoals Motu en Lego.

    #24156
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Ik heb ze samen met mijn vriendin gekeken. We hebben ons kapot gelachen om die van hello kitty!

    #24254
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Haha, geniaal een transformerende Hello Kitty met een Autobot logo. Valt dat ook onder die cross-series zoals Ghostbusters & Back to the future? 😉

    #24584
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Over veel gesproken, deze verzameling van UK collector Toys are Russ is niet normaal gewoon. Heb je even…

    #24585
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Ongelofelijk! Daar staat misschien wel voor een half miljoen aan Transformers :O

    #24622
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Wow wat veel!!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.