152

Welkom Discussies Nieuw hier? Roy

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #24671
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong allemaal!

     

    Ik ben Roy, 44 jaren oud inmiddels 🙁 en woon met mijn vrouw en dochters van 15 en 18 in Wormer Noord-Holland.

    Ooit helemaal fan geworden van de Transformers via the Fun Factory op Sky Channel. Ieder weekend vol spanning vanaf 07:00 aan het wachten tot de aflevering die om 11:30 werd uitgezonden. Andere tekenfilms (He-Man, Jayce and the wheeled warriors, Inspector Gadget etc,) waren ook heel cool, maar de TF hadden net dat “speciale” voor mij. Daar kon/kan niets anders tegenop.

    Na mijn jeugdige jaren is mijn passie lange tijd in een soort winterslaap geraakt, totdat ik afgelopen februari mijn garage boxen ging opruimen en daar weer mijn oude Transformers tegenkwam. Het was eigenlijk meteen weer liefde op het eerste gezicht en dacht bij mezelf…..”wauw!!, ze zijn toch wel heel erg gaaf”.

    Inmiddels ben ik vanaf februari begonnen met het verzamelen van de pre-movie Transformers. Ik vind persoonlijk namelijk de oude Takara Diaclone varianten gewoon het allermooiste materiaal (en mijn ruimte in huis is beperkt).

    Naast TF heb ik ook nog 2 bescheiden verzamelingen van de Atari 2600 en de Colecovision spelcomputers. Deze staan bij mij op een beduidend lager pitje.

     

    #24705
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Hallo Roy,

    Wat een leuke manier om weer met transformers te starten.

    Welkomen en Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong!

    #24750
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Roy! Wat was het lang wachten hè! Dan was je om 6 uur ’s ochtend al aan het stuiteren en dan kwamen The Transformers pas helemaal aan het einde van de ochtend. Leek altijd een eeuwigheid te duren. Het meest waardevol zijn de Transformers uit eigen jeugd, dus top dat je die nog allemaal hebt bewaard. Ben het helemaal met je eens dat de Diaclone en Mirco Change Transformers de mooiste van allemaal zijn. Heb zelf ook een Joustra Diaclone Truck, is misschien wel het pronkstuk van m’n verzameling. Wat is jouw mooiste aanwinst?

    Coole flyer trouwens Stefan!

    Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong?!

    #24850
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Hey Roy, herken helemaal wat je boven beschrijft. Ben ongeveer tegelijkertijd aan boord van het forum gekomen. Niet mijn plek dus om te zeggen maar welkom. Tof om meer TF gekken te leren kennen

    #25321
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Thx mannen! Sorry ik ben helaas vaak druk met werk en dan duurt het een tijd voordat ik kan reageren. Maar ik heb nu weer ff de tijd en energie (cubes) gevonden!

    #25322
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Gave poster Stefan!  Dank voor je bericht.

    #25323
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Boks Kees! Wij kennen elkaar al wat langer nu 😉

    #25324
    Royboticon
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Juist wel je plek, want waarom niet? Leuk om kennis te maken!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.