150

Welkom Discussies Nieuw hier? Kennis maken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #24269
    Ard
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Ah, hier had ik me eerst even moeten melden 🙂

    Bij deze. Mijn naam is Ard en ik ben vast de enige verzamelaar in Groesbeek waar ik woon.

    In mijn geval ben ik eigenlijk begonnen met verzamelen toen ik tijdens mijn studie een studiegenoot tegen kwam die ook actief was. We praten dan de periode Beast Wars. Sinds die tijd heb ik mijn verzameling meerdere malen (deels) verkocht met uiteindelijk resultaat dat ik me nu alleen nog maar focus op G1 en met een paar anvullingen. Ben ook niet meer van plan wat ik heb ooit te verkopen (zeg ik nu…).

    Zal kijken of ik binnenkort het e.e.a. kan laten zien.

    #24270
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hoi Ard! Leuk dat je van de partij bent! Deze website bestaat pas een aantal weken maar zoals je ziet zijn er al een heleboel interessante topics gestart. Veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto’s van je verzameling.

    #24271
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Ard welkom! Tof dat je al zo lang verzamelt. G1 is toch wel de rode draad die door ieders verzameling hier loopt. Spaar je alle lijnen binnen G1?

    #24278
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    844

    Hoi Ard,

    Tof dat je op het forum bent gekomen. Tof als je een paar foto’s van je verzameling plaatst. Heb je ook nog wat foto’s van vroeger uit die beast wars periode. Ik heb er zelf een paar maar heb eigelijk nog nog nooit een degelijke beast wars verzameling gezien.

    #24286
    Ard
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    11

    Thanks all,

    moet idd nog wel een echte foto hebben van die beast wars tijd Zal een op zoek gaan.

    zal ook mijn huidige verzameling er eens op plaatsen. Op zich is bij mij van alles welkom van 84 tm 92 Maar uiteraard ook zoiets als de Franse diaclones mocht ik er tegenaan lopen (iets wat zelden gebeurd) Omdat ik vroeger veel in Dld heb gekocht (woon immers op de grens) heb ik veel late euro g1 door mijn handen gehad. Die kwam ik er veel tegen Dus hoewel erg fel van kleur, zijn ook die van harte welkom G2 heb ik niet bij mijn weten. Boxed of niet, is voor mij om het even De variatie vind ik leuk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.