152

Welkom Discussies Transformers toys Junkfood 🍔 🍟 Transformers

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #25821
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Hoi allemaal,

    Als kind had ik vroeger deze robotjes van de Mac. Deze hebben er voor gezorgd dat ik ook de fastfood transformers speeltjes ben gaan verzamelen. Dus hier een topic waar ik af en toe wat kan plaatsen.

    #26101
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Fastfooders, robots in the fries… 🍟

    #26107
    Megajos
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    54

    Wat is het verhaal achter deze junkfoodformers?

    Hebben er 2 facties ruzie omdat de een zegt dat het friet is en de ander zegt patat?

    #26112
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ja patatje oorlog!

    Als kind heb ik toch veel gespeeld met de transformers die bij de Mac vandaan kwamen.

    #26124
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Overigens heeft McDonalds in de jaren ‘80 ook echt gelicenceerde Transformers Happy Meal toys uitgegeven. Alleen in de VS denk ik, want ik kan ze me niet herinneren en je ziet ze ook nooit voorbij komen. Cool zijn ze wel!





    #26132
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Ja ik kan ze. Die zijn zeker leuk. Ik heb ze wel een op ebay gezien. Veel te duur natuurlijk. Maar erg cool 😎.

    #26135
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Grappig detail trouwens, bij Bumblebee is de Microchange sticker ook mee genomen in de sculpt op z’n borst. Zouden die dan ook hun oorsprong in Japan vinden? 🤔

    #28888
    michel_beckers
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    32
    1
     

    Leuk man, ik heb ook nog een paar van die mc donalds transformers, zal er binnenkort een paar foto’s van maken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.