152

Welkom Discussies Nieuw hier? Hallo

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #25410
    Megajos
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    54

    Hallo,

    Mijn naam is Jos. Ongeveer 10 jaar geleden ben ik begonnen met het verzamelen van Transformers. Ik verzamel voornamelijk masterpiece van takara. Toen ik begon had ik me voorgenomen “ik ga alleen soundwave, shockwave, starscream en megatron kopen”……… afijn ongeveer 35 masterpieces later…….

    Ik zal komend weekend proberen een foto toe te voegen van (een deel van) mijn collectie want ik zag dat dat bij nieuwe leden een standaard vraag is. Ik krijg het op mijn telefoon alleen niet voor elkaar.

    Update door @Floris ~ Verzameling foto’s verplaatst naar topic: https://transformers.nu/community/topic/verzameling-megajos/#post-25421

     

     

    #25412
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    He Jos, welcome aboard the astrotrain. Benieuwd naar je collectie

    #25420
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Welcome to the club!

    Masterpieces zijn mooi!

    Veel plezier op het forum

    #25424
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Gave collectie Jos. Mooi uitgestald ook. Heb zelf vrij diepe planken waardoor op gegeven moment mooie bots toch op de 2e rij komen

    #25425
    Kees
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    367

    Hi Jos! Welkom! Goed dat je je hebt aangemeld en meteen wat foto’s hebt gedeeld. Mooie Masterpiece collectie heb je! Vind Masterpiece ook echt een mooie lijn, alleen wel jammer dat ze duurder en duurder worden. Wat vind je ervan dat ze steeds meer richting de cartoon gaan met het uiterlijk van de bots?

    #25434
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Welkom op het forum Jos!

    Heel herkenbaar, je wilt een paar Masterpiece Transformers kopen en na een tijdje heb je zo bijna allemaal 😀 Ik krijg binnenkort m’n eerste Masterpiece binnen Black Convoy. Ik ga proberen het daarbij te laten, want ik verzamel eigenlijk alleen g1, g2 en RID. Maar het zal niet meevallen want die Masterpieces zien er inderdaad geweldig uit!

    #25435
    Boomboombas
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    187

    Floris: alleen g1, g2 en rid! LOL

    #25438
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Waaaaaat? 😁🤣 Er zijn gewoon zoveel gave Transformers!

    #25440
    Megajos
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    54

    Dankje Kees.

    Ik vind de bots er wel steeds strakker uit zien. Alleen die nieuwe bumblebee vond ik persoonlijk tegenvallen. De nieuwe optimus prime vind ik wel mooi maar naast de vorige absoluut niet het prijsverschil waard naar mijn mening.

    Mijn enige puntje van kritiek op de laatste paar nieuwe die ik heb aangeschaft is dat ze in mijn beleving over gecompliceerd en erg fragiel zijn gemaakt ten opzichte van de masterpieces die een jaar of 7\8 geleden uit werden gebracht. Dit kan echter ook komen omdat ik zelf misschien wat ouder en lomper ben geworden 😉

     


    @Floris
    waar heb je die black convoy (mp49 toch?) gevonden?

    #25444
    Floris
    Rol:
    Eigenaar
    Berichten:
    582

    Hoi Jos, dat is MP10-B. Black Convoy. Ik zal binnenkort wat foto’s delen. Via Marktplaats heb ik hem geregeld. Hij is vanmiddag binnengekomen. Erg gaaf!

    #25445
    Megajos
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    54

    Oh MP10b heb ik al en is ook samen met mp13b(soundblaster) een van mijn favorieten. Ik heb een zwak voor zwarte uitgaves.

    de nieuwe masterpiece black convoy is mp49 maar die lijkt momenteel overal uitverkocht omdat ik in die periode zat te slapen heb ik hem gemist 🙁

    #25447
    Bubba
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    132

    Als je echt een mp10 fan bent dan stel ik voor om eens te kijken naar weijiang mpp10 (oversized) prime.

    Deze zijn in mijn optiek van super kwaliteit en zien er echt top uit.

    #25455
    Stefan
    Rol:
    Fan
    Berichten:
    843

    Hoi Jos,

    welkom! Tof om te zien dat je een MP verzamelaar bent.

    gr Stefan

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime

Vind je deze website leuk?

Dan vragen we jou te overwegen deze website te sponseren zodat we kunnen blijven bestaan.