Welkom Community Creatief & reparatie Gratis op te halen: Metroplex Junker

Tags: 

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Kees
    Rol:
    Moderator

Gratis af te halen: Metroplex

Geprobeerd om deze Metroplex te gebruiken als donor voor andere Metroplex die doormidden gebroken is. Helaas bleek deze ook ooit al gelijmd te zijn. Misschien dat ik iemand anders er blij mee kan maken, om te gebruiken voor parts.

Stefan
    Rol:
    Moderator

kees ik heb wel interesse. Ik heb namelijk deze G1 Trypticon maximaal vergeeld! Ik wil er een G2 versie van maken door hem te verven en spuiten. Zou cool zijn om ook een metroplex er bij te hebben.

Ik vond dit voorbeeld op internet. Erg gaaf gedaan.

Kees
    Rol:
    Moderator

Hij is van jou! Ben blij dat hij gebruikt gaat worden voor zo’n cool project. Mocht je in Amsterdam zijn, mag je em zo komen ophalen.

Stefan
    Rol:
    Moderator

Tof! Ik moet eens per maand naar Haarlem voor een opleiding. Ik laat het tegen die tijd wel even weten.

Kees
    Rol:
    Moderator

Top! Wellicht kunnen we nog dubbele ruilen ook

Stefan
    Rol:
    Moderator

Kees ik ben dinsdag en woensdag in Haarlem. Dan de bot even ophalen?

Kees
    Rol:
    Moderator

Hi Stefan, even voor de zekerheid. Ik woon in Amsterdam niet in Haarlem. Weet niet of je hier privé berichten kunt sturen, maar anders is het wel handig gegevens uit te wisselen

Stefan
    Rol:
    Moderator

Moeten we maar even aan floris vragen of er een mogelijkheid is voor prive berichten? Ik wist het van Adam, Haarlem is redelijk in de buurt vandaar. Ik hoef er echter niet meer te wezen in Haarlem. Alles is even on hold zoals we net te horen hebben gekregen van de Mpresident. Maar metro loopt niet weg (iets met kapotte benen).

Kees
    Rol:
    Moderator

Yes lockdown tot volgend jaar. Dat wordt weer veel tijd aan de hobby besteden 😜

@Floris
    is er mogelijk om privé berichten te sturen?

Stefan
    Rol:
    Moderator

Ik werk in de zorg dus is juist even extra aan de bak nu. Maar ben wel van plan me zelf een kadotje te geven door als dat werk. Ik denk dat ik die G2 minibots ook maar eens aan ga schaffen want ze zijn erg tof!

Kees
    Rol:
    Moderator

Zeker verdiend! De G2 Minibots zijn een glanzende beloning 🤩

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Het onderwerp ‘Gratis op te halen: Metroplex Junker’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Optimus Prime
Autobot commander Optimus Prime